Update!

9:30:00 π.μ.



Γεια! και καλό μηνά σε όλους μας!

είπα να κάνω μια ανάρτηση και εδώ.. πως είστε; ξέρω ότι έχω πάρα πολύ καιρό να γράψω, ο λόγος δεν είναι ότι βαρέθηκα το γράψιμο, είναι ότι δεν έχω κάτι ιδιαίτερο να γράψω ή που να θεωρώ ότι σας ενδιαφέρει.

Το challenge που ξεκίνησα περσυ , #notebook challenge συνεχίζει για τα καλά , η αλήθεια είναι, ότι μέχρι τώρα βεβαία έχω τελειώσει γύρω στα 5 σημειωματάρια – ίσως τελικά να μην γραφώ τόσο πολύ όσο νόμιζα-

Συνεχίζω να ζωγραφίζω.. ναι δεν το βαρέθηκα ακόμη

Συνεχίζω να γραφώ τραγούδια, αυτό από την άλλη δεν νομίζω και να σταματήσει ποτέ.

 

Κάτι που δεν έχω αναφέρει ποτέ, -μιας και είναι Οκτώβριος- είναι ότι λατρεύω το Halloween  (Ξέρω δεν είναι ελληνική εορτή!) και δεν είμαι ιδιαίτερα fan των Χριστουγέννων. Πηρά φέτος -κάπως απότομα βεβαία- την απόφαση πως θέλω να στολίσω το δωμάτιο για τον Οκτώβριο.

Μπήκα να δω decorations κτλ. Και λίγο απογοητευτικά να σας πω την αλήθεια… όποτε ίσως να είναι άλλη μια ιδέα μου που έπεσε στο κενό..

 

Θα ήθελα να γραφώ λίγο περισσότερο μέσα στον Οκτώβριο, θα δούμε βεβαία πως θα πάει αυτό…

 

 Ελπίζω να είστε όλοι καλά





You Might Also Like

0 σχόλια

Από το Blogger.

Followers