Fall love list

7:13:00 μ.μ.

 Η αληθεια ειναι , οτι καπως με εχει αγχωσει αυτο το challenge με τον εαυτο μου και τις τοσες αναρτησεις μεσα στο μηνα , αλλα τα θελω και τα κανω, οποτε.. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ

μικρα και ομορφα πραγματακια που αγαπαω σε αυτην εδω την εποχη:

Αγαπημενο κερι:

       Έχω μια μικρή συλλογή από κεριά ναι ναι αλλα νομιζω την μυρωδια του Snow in loveδεν νομιζω οτι μπορει να την ξεπερασει κανεις, και ναι την θεωρω φθινοπωρινη μυρωδια,  

Αγαπημενο κραγιον:


Bobbi brown crushed lip color -Βare
Το θεωρω απο τα ωραιοτερα χρωματα για φθινοπωρο -χειμωνα, ομορφο και καθημερινο

Αγαπημενο ροφημα:



Αγαπημενοοο αγαπημενο ροφημα! Σοκολατα ζεστη με αρωμα φραουλα , ιδανικο για τα βροχερα απογευματα ή πρωινα ή οποτε θελετε τελος παντων


Σειρα :



Ξεκινησα να βλεπω το Δαιμωνες της επαυλης Μπλαϊ αμα σας αρεσουν καπως τα τρομακτικα με σκοτεινη ατμοσφαιρα , μαλλον αυτη η σειρα ειναι και για σενα..

Αγαπημενο φαγητο:

Η κολοκυθοσουπα
που τωρα που το θυμηθηκα θελω να βαλω καποια στιγμη την συνταγη

Πανεύκολη πεντανοστιμη και την προτεινω για ολες τις εποχες!


Πειτε μου 2-3 πραγματακια που σας αρεσει να κανετε το φθινόπωρο..





You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Ζεστη σοκολατα με αρωμα φράουλας; πρώτη φορά ακούει αυτο τον συνδυασμό. Την σειρά μπορούμε να τη βρούμε στο netflix; Το Φθινόπωρο μου αρέσει να χουχουλιαζω και να δουλευω στο laptop...σαν να ειμαι στο γραφείο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, υπαρχει και ειναι αρκετα γλυκια απο μονη της.. Ειναι πολυ ωραια σαν γευση, στη προτεινω εσενα που σου αρεσει η ζεστη σοκολατα. Η σειρα ναι ειναι του νετφλιξ, εμενα μου αρεσει παραπολυ να καθομαι αγκαλια με τον ιθαν και να βλεπω σειρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers