12 Things to do alone

12:04:00 μ.μ.

   



Μου αρέσει να περνώ χρόνο με τον εαυτό μου,   Μου αρέσει να είμαι στο σπίτι αυτή είναι μια μεγάλη αλήθεια. . Η και έξω ..Αλλά.. κάποιες φορές, θεωρείς πως έχεις εξαντλήσει το κάθε τι, και δεν ξέρεις πλέον τι να κάνεις ή βαριέσαι;!

Σου έχω μια λίστα για το τι μπορείς να κάνεις μονή σου/μονός σου

Η αλήθεια είναι είχα σκεφτεί άδω και καιρό να φτιάξω μια τέτοια λίστα και για τον εαυτό μου αλλά δεν είχα το χρόνο.. Τώρα όμως τον βρήκα! aha!

Fall Bucket list 🎃

1. διαλογισμός

Πόσοι από εμάς αλήθεια κάνουμε διαλογισμό; ή ακόμη να κάτσουμε ακίνητοι έστω για 5 λεπτά χωρίς να κάνουμε τίποτε... Η ηρεμία παίζει μεγάλο ρολό για την ψυχή μας και δεν νομίζω ή τουλάχιστον εγώ δεν έχω βρει καλύτερο τρόπο για να "ξεφεύγω" από το άγχος της καθημερινότητας.

2. Πήγαινε μια βόλτα

Πήγαινε μια βόλτα, ναι μονός/μονή σου! πόσοι πραγματικά ξέρετε την γειτονία σας ή ακόμη και την πόλη σας; πότε ήταν η τελευταία φορά που πήγατε μια βόλτα έτσι απλά , χωρίς να το σκεφτείτε.

3. Κοιμήσου

Ο ύπνος κάνει καλό. Όταν κοιμόμαστε καλά έχουμε πολλή καλύτερη διάθεση, περισσότερη ενεργεία, και εσωτερική ηρεμία. 

4. Διάβασε ένα βιβλίο

Αν είσαι σαν έμενα, και έχεις και εσύ πολλά βιβλία – αδιάβαστα ή μισό τελειωμένα- στην συλλογή σου, ήρθε η ώρα να τα τελειώσεις ή να αρχίσεις ένα καινούργιο που ήδη έχεις, αλλά « δεν προλάβαινες» να το ξεκινήσεις;  Είναι μια ωραία συνηθείας να διαβάζεις το πρωί ή το απόγευμα με έναν ωραίο καφέ αντί να ανοίγεις την τηλεόραση.  Γράψε μου στα σχόλια ποιο ήταν το τελευταίο βιβλίο που διάβασες για να παίρνω και εγώ ιδέες για επόμενες αγορές.. (προτάσεις για βιβλίαθα βρεις εδώ)

5.  Κάνε ένα ντους ή ένα αφρόλουτρο

Πόσες φορές έχω ονειρευτεί να γεμίσω την μπανιερά , να βάλω άλατα, ένα ωραίο αφρόλουτρο , μια ωραία μάσκα και να κάτσω να χαλαρώσω μετά από μια κουραστική μέρα..

Ευκαιρία για scrub , ή γενικό self care

6. Φρόντισε

Ξέρω ότι αυτό που θα προτείνω μπορεί να μην είναι και το πιο εύκολο για όλους.

Φρόντισε το ζωάκι σου, εάν έχεις, εάν δεν έχεις φρόντισε τα αδέσποτα της γειτονιά σου.. τι εννοώ με αυτό;  Το να βάλουμε λίγο νεράκι και λίγο τροφή γύρω στη γειτονία για τα αδεσποτακια μόνο καλό θα κάνει, όχι μόνο στα ιδία, αλλά και στην ιδία μας την ψυχή.

Όσοι έχετε ζωάκια, περάστε λίγο χρόνο μαζί τους, βγείτε μια βόλτα , παίξτε, θα σας κάνει να νιώσετε πολύ καλυτέρα.

7. Άσε  τη φαντασία σου ελεύθερη

Και γράψε μια ιστορία.. γιατί απλά το θέλεις, και γιατί απλά μπορείς..

8. Βαλε πρόγραμμα

Φτιάξε το δικό σου πρόγραμμα, είτε ηλεκτρονικά είτε με το κλασικό και αγαπημένο σημειωματάριο/ημερολόγιο.

Βαλε τις υποχρεώσεις σου – και το μυαλό σου- σε τάξη. Έτσι θα ξέρεις καθημερινά τι πρέπει να κάνεις και πότε.. αν είσαι τολμηρός/τολμηρή προγραμμάτισε ακόμα και τις ώρες που θα χαλαρώνεις χωρίς περισπασμούς.

9. Δες μια ταινία.

Δες μια ταινία για να περάσεις όμορφα η ώρα σου, έχω προτάσεις για ταινίες ή σειρές ακριβώς εδώ.

10. Γυμνάσου

Ξέρω βαριέσαι.. ή μπορεί και όχι, αλλά 1. Η γυμναστική κάνει καλό, 2. Μπορεί κατά την διάρκεια να μετανιώνεις την ώρα και την στιγμή, αλλά όταν τελειώσεις θα νιώθεις πολύ καλά με τον εαυτό σου, και θα μπορείς να σβήσεις από τη λίστα σου την λέξη γυμναστική μια ώρα αρχύτερα, χαχαχαχα plus  θα νιώθεις ότι τα κατάφερες μόνο και μόνο επειδή το έκανες!

11.  Φτιάξε μια καινούργια συνταγή

Είτε αυτό είναι γλυκό είτε αυτό είναι αλμυρό… έχω στη λίστα μου να φτιάξω cupcakes!

Έμενα προσωπικά μου αρέσει η κουζίνα και να δοκιμάζω καινούργιες, γεύσεις και συνταγές.

12. φτιάξε μια λίστα

Φτιάξε μια λίστα.. μουσική λίστα.. περνά λίγο χρόνο ψάχνοντας καινούργια μουσική θα σου φτιάξει η διάθεση.


Σας φιλω!

You Might Also Like

5 σχόλια

  1. Ααααα πολύ ωραια και χρήσιμη βοηθητική ανάρτηση!
    Λεω να γράψω και μια δική μου λίστα πάνω στη δική σου ανάρτηση. Αυτό πάντως με το πρόγραμμα, πόσο το προσπαθώ.
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο που μου λες οτι χρειαζεσαι προγραμμα ενω εγω σε θεωρω τον πιο οργανωτικο ανθρωπο που ξερω με κανει και γελαω. anyways περιμενω να μου πεις πως τα πηγες

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω καθόλου χρόνο μόνη μου.
    Από τη μια η κατάκοιτη μητέρα κι από την άλλη ο Ήρωας που πήρε σύνταξη, μόνη στο σπίτι ποτέ. Αλλά αν ήμουν μόνη όλα αυτά που προτείνεις θα τα έκανα.
    Εκτός από το 10!
    Είμαι παιδί του καναπέ!
    Κίσιζ δίαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπομονη και κουραγιο..
      tip : Εαν εχεις μια ωρα στη διαθεση σου ή εστω μιση προσπαθησε να κανεις κατι για σενα
      για να χαλαρωνεις.
      Φιλια στον Ηρωα και τη Μητερα
      Μεγαλη αγκαλια για σενα!

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers