Παγκοσμια ημερα ζωων

9:04:00 π.μ.

 


Χτες ήταν η παγκόσμια ημέρα ζωών, κάτι που προσωπικά εγώ, δεν θα μπορούσα να αγνοήσω με τίποτα. Είναι κάτι που με πονά, μα ταυτόχρονα γεμίζει την ψυχή μου με αγάπη.

Με πονά γιατί κατά την γνώμη μου, δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν , αν φροντίζαμε τα ζώα να ζήσουν όπως τους αξίζει, είτε κατοικίδια είτε αδέσποτα, είτε ελευθέρα όλα όπως τους αξίζει. Τους έχουμε στερήσει ήδη πολλά, ήρθαμε κάναμε το χώρο τους πόλεις , ζωή διασκέδαση, μόδα (για να μην παρεξηγηθω δεν μιλαω καθολου για την αναγκη για τροφή)θέλαμε να τα δείχνουμε , αντί πολύ απλά να τα προστατεύσουμε . Κάποια είναι τυχερά και ζουν εκεί που ανήκουν στη φύση, κάποια είναι τυχερά και ας μην ζουν στο φυσικό τους περιβάλλον αλλά στην αγκαλιά ανθρώπων που τα αγαπούν και τους προσφέρουν αγάπη, προστασία, τροφή, ζεστασιά. Υπάρχουν όμως και αυτά που βιώνουν πολύ άσχημες καταστάσεις λογω απανθρωπιάς. Δεν θα έπρεπε να συμβαίνει αυτό!

Γι αυτό αξίζει να θυμηθούμε άλλη μια φορά, ότι γι αυτά πρέπει να φερόμαστε με καλοσύνη και αγάπη ακόμη και αν το ζωάκι , δεν είναι δικό μας, μακάρι να μη χρειάζονταν να υπάρχουν  τέτοιες μέρες. Ακόμη και η μικρή πράξη καλοσύνης προς αυτά αξίζει!

Σας αφήνω με μερικά βίντεο από το dodo που ασχολείται ενεργά με το να σώζει ζωάκια.

 










ιθανουκος! 🎃

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Αυτός ο Ιθανούκος είναι δικός σου;
    Τι όμορφο παιδί!

    Σε μια γκαρσονιέρα απέναντι από το σπίτι μου μετακόμισε την περασμένη Δευτέρα ένας νεαρός. Προχθές έφερε ένα λυκόσκυλο.
    Είμαι στη φάση που ψάχνω να βρω αν το να αφήνει όλη μέρα ένα λυκόσκυλο σε ένα μπαλκονάκι 2χ2, χωρίς καμιά συντροφιά (έχοντας ευτυχώς νερό και τροφή) είναι κακοποίηση ζώου ή όχι.
    Το ζώο μένει μόνο του από τη νύχτα μέχρι τις 10 το βράδυ της επομένης σε αυτό το μπαλκονάκι. Από τις 10 τη νύχτα μέχρι τις 12 έχει το ελεύθερο να μπαινοβγαίνει στο σπίτι.
    Αυτός που το έχει φεύγει πολύ πρωί για τη δουλειά του και γυρίζει στις 10 το βράδυ. Δεν έχω διαπιστώσει ακόμα αν το πηγαίνει καμιά βόλτα εκείνη την ώρα. Το ζώο το αφήνει και κοιμάται έξω κι αυτός έχει τα παντζούρια κλειστά.
    Και ψάχνω να βρω τι παίζει με αυτές τις καταστάσεις και πού μπορώ να τον καταγγείλω.
    Δηλαδή άμα δεν μπορείς κύριε να του φερθείς όπως πρέπει, χάρισέ το κάπου που θα του δίνουν σημασία, που ίσως έχουν αυλή και που ίσως το πηγαίνουν και για περίπατο.
    Δεν μπορείς να περιορίζεις ένα λυκόσκυλο σε ένα μπαλκονάκι 2χ2.

    Συγγνώμη για τη γκρίνια, αλλά πολύ με νευριάζουν τέτοιες συμπεριφορές.

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ιθανακος ναι ειναι το δικο μου μωρο..
      Σιγουρα μπορεις να κανεις καταγγελια. αυτο βεβαια που δεν γνωριζω ειναι αν οντως θα γινει κατι στην περιπτωση που παει καποιος και κανει καταγγελια, απευθυνσου σε καποια φιλοζωικη της περιοχη σου και περιεγραψε λιγο την κατασταση ωστε να ερθουν και να εχουν και το νου τους. Καμια γκρινια , αν μπορω καπως να βοηθησω πες μου
      Καλημερα

      Διαγραφή
  2. Χρόνια τους πολλά Ελενα. Να τα χαιρόμαστε. Εγώ έχω γατούλα. 11 χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα χαιρομαστε και με το παραπανω, που ομορφαινουν την ζωη μας, εμενα ο Ιθαν ειναι 5 χρονων :)

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers