Birthday

12:17:00 μ.μ.

 


Μεγαλώνοντας Αλλάζεις, σαν άνθρωπος- σαν χαρακτήρας, ΣΤΑ ΘΕΛΩ μα κυρίως στα ΔΕΝ ΘΕΛΩ. Πρώτη χρόνια φέτος που γιόρτασα τα γενέθλια μου, υπό αυτές τις συνθήκες.

Να μην μπορείς να κάνεις όσα θέλεις, να μην μπορείς να δεις όσους θέλεις.  Είδα για άλλη μια φορά, πόσοι με έχουν στην κάρδια τους, πόσοι δεν με έχουν σε αυτήν ακόμη και αν εγώ τους έχω (δεν πειράζει, είναι αυτό που λέω πολλές φορές – ΑΝΘΡΩΠΟΙ- χωρίς δικαιολογία βασικά)

Καταχωρηθήκαν αυτόματα στη λίστα «Οι γνωστοί» από την λίστα φίλοι, τώρα θα μου πεις επειδή δεν είχες μια ευχή; ΟΧΙ καμία σχέση απλά φέτος με όσα μου έχουν συμβεί σε προσωπικό επίπεδο πλέον κάνω ξεκαθάρισμα σε όλους και σε όλα.

Καινούργιο ξεκίνημα ; Το πιο πιθανόν πως όχι, αλλά με άλλον έναν χρόνο στη πλάτη μου σίγουρα ακόμη πιο σίγουρη για όσα ΔΕΝ ΘΕΛΩ πλέον στη ζωή μου!



🎃


You Might Also Like

3 σχόλια

  1. ♪♪♫♫♪♫ Happy birthday to youououou
    happy birthday to youououou
    haaaaaappy biiiiiiiirthday dear Elenaaaaaa
    haaaapy biiirthday to yououou ♪♫♪♫♪♫
    💖🎈🎉🎂🎉🎈💖
    Πολύχρονη, τυχερή και ευτυχισμένη να είσαι!
    💖🎈🎉🎂🎉🎈💖
    Και τώρα που ευχήθηκα, πάω να κεραστώ.
    Θα πάρω απ' όλα και πολλά!

    Μμμμμμμμ, τέλεια ήταν!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά χρόνια καλά χρόνια ευτυχισμένα γεμάτα υγεία και τύχη!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers