October Mood and Monthly Goals

4:30:00 π.μ.

 


Έχω πει πολλές φορές, και θα το ξανά πω ο Οκτώβριος είναι από τους αγαπημένους μου, μήνες, μάλλον αλλάζω και εγώ μεγαλώνοντας και μου αρέσει περισσότερο το φθινόπωρο απ ότι το καλοκαίρι! Σοκ!

Δεν κάνει αποπνικτική ζεστή , οι γιορτές πλησιάζουν, είναι γνωστό φέτος ότι δεν θα γιορτάσουμε όπως κάθε άλλη χρόνια, ίσως καλυτέρα όμως, ίσως έρθουμε πιο κοντά με τους αγαπημένους μας , νιώσουμε μια ζεστασιά και ηρεμία, και ας μην βγαίνουμε όπως παλιά.. Όπως και να έχει προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη

October Goals

Καλλυντικά

1.      Να Χρησιμοποιήσω όλα τα καλλυντικά που ήδη έχω προτού λήξουν, και θα τα χρησιμοποιήσω όποτε δεν νιώσω καλυτέρα που δεν πήγαν χαμένα και τα ιδία και τα χρήματα μου.

Βιβλία

2.      Ο σκοπός, προφανής! Να διαβάσω λίγο περισσότερο, γιατί ενώ μου αρέσει το διάβασμα, αυτή την στιγμή, έχω 8, ναι 8 μισο διαβασμενα- παρατημένα βιβλία που θέλω να τα τελειώσω επιτέλους…

Υγεία

3.       Με τόσα που συμβαίνουν στο κόσμο, αλλά και σε μένα προσωπικά πρέπει να πάρω λίγο πιο σοβαρά το θέμα της υγείας. Το πρώτο βήμα που θέλω να κάνω είναι να πάρω λίγο πιο σοβαρά το θέμα γυμναστική, Έχω αρχίσει να γυμνάζομαι 45 λεπτά, με μια ώρα κάθε μέρα, ελπίζω να το κρατήσω.. και να δω κάποιες βελτιώσεις στα θέματα που με ταλαιπωρούν εδώ και καιρό..


Μαγειρική

4.      Το θέλω μου, δεν είναι να μαγειρεύω περισσότερο, είναι να μαγειρεύω υγιεινά για το καλό μου και το καλό της οικογενείας μου, και να φτιάξω επιτέλους κάποια στιγμή ένα Carrot cake που το θέλω τόσο πολύ!


You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Συμφωνώ σε όλα!
    Εχω πει ότι θέλω να τελειώσω καλλυντικά που εχω πριν παρω αλλα που δεν χρειαζομαι άμεσα. Δυστυχώς έχω 2 μισοτεκειωμενα βιβλία που θέλω να τα ολοκληρώσω. Να τρωω πάντα πρωινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers