Lets just talk

2:03:00 μ.μ.

 


Ξανά μπήκα στην διαδικασία να σκεφτώ γιατί γραφώ; Γραφώ γιατί μου αρέσει σίγουρα, πάντα μου άρεσε να γραφώ, γραφώ γιατί είναι ο τρόπος ο όποιος με εκφράζει καλυτέρα, και γιατί είναι ο τρόπος που μπορώ να δείξω ξεκάθαρα τι αισθάνομαι. Ορίστε γιατί γραφώ.

Συγγνώμη προκαταβολικά για την ανάρτηση σεντόνι, πάρτε και ένα καφεδάκι καθώς διαβάζετε , ακουστέ και την λίστα..



Ο κυρίως λόγος που δεν μου αρέσουν πολλά πράγματα στα social media και στο blogging είναι η αντιγραφή. Είτε εξ ολοκλήρου είτε κατά το ήμισυ. Έχω έρθει στα όρια μου παλαιοτέρα με site το όποιο πηρέ ολόκληρη ανάρτηση από το προηγούμενο blog μου και το δημοσιεύεσαι ως κάτι δικό του χωρίς να αναφέρει τον δημιουργό.  Στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογένεση οκ. Η γραφή είναι μορφή τέχνης, όπως και πολλά αλλά, σου άρεσε κάτι; Θέλεις να κάνεις το ίδιο; Be my guest, τουλάχιστον όμως να με αναφέρεις. Είτε ως δημιουργό, είτε ως πηγή έμπνευσης. Γιατί;

Γιατί εγώ φιλέ/φίλη μου, «μπαίνω» στον κόπο να σκεφτώ τι θέλω να παρουσιάσω στον ψηφιακό μου κόσμο στην τελική. Εσύ απλά αντιγράφεις. Είτε αυτό είναι το blog είτε το instagram είτε το οτιδήποτε.

Το κάνω κυρίως για μένα..  Γιατί μου αρέσει και γιατί νιώθω εγώ καλά. Ξέρεις τι όμορφο συναίσθημα θα ήταν να προσπαθούσες να κάνεις και εσύ το ίδιο;

Η προσπάθεια αρκεί, σε εσένα στην αρχή, μπορεί να μην σου αρέσει, (θα αρέσει όμως σε κάποιον άλλον σίγουρα 100%)  και μένα αρκετά πράγματα δεν μου άρεσαν στην αρχή, αλλά δεν σταμάτησα, να τα κάνω μέχρι να γίνω καλύτερη.  

Γραφώ γιατί έχω σίγουρα κάτι να πω, και αν από αυτό που θα διαβάσεις εδώ μάθεις και κάτι, ή το κάνεις δική σου συνήθεια  γιατί σου άρεσε, ακόμη καλύτερα, πέτυχα το σκοπό μου.

Να είσαι δημιουργικός για σένα, αυθεντικός για σένα, και πολύ περισσότερο περήφανος για την προσπάθεια σου..

Sharing is caring

Creativity is good

Acknowledgment is better

 

Θα ξανά γράψω;

Σίγουρα..

Να προσέχετε..

 

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Αρχικά να πω ότι λάτρεψα αυτή τη μουσική συλλογή, καθώς είναι όλα αγαπημένα κομμάτια!

    Πάντως δεν ήταν σεντόνι το ποστ.

    Τώρα αυτό που μου φάνηκε ότι θα απέχεις του γραψίματος και του βλόγινγκ για λίγο καιρό, το κατάλαβα σωστά ή είναι ιδέα μου;

    Σε περίπτωση που ισχύει, εδώ γύρω θα είμαι και θα περιμένω.
    Και θα προσέχω.
    Κι εσύ να προσέχεις.
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσαν, τα τραγουδια
      ναι δεν ηταν σεντονι γιατι αποφασισα τελικα να χωρισω καποια πραγματα που ηθελα να πω σε 2 ή 3 αναρτησεις. Θα δεις στα επομενα
      Δεν θα απεχω οπως παλια απλα δεν θα γραφω συχνα, γιατι αναμεσα στη ζωη, στα ξεκαθαρισμα και σε ολα οσα εχω σκοπο και θελω να κανω ποσο μαλλον να γραψω γι αυτα δεν υπαρχει χρονος. Η αναρτηση που διαβασες ειναι απλα γιατι ξανα συνεβη κατι παρομοιο και απλα νευριασα.
      φιλι αγαπημενη

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers