Μπορεί να είμαι Ατάλαντη εσένα τι σε νοιάζει;

7:24:00 μ.μ.



Πάντοτε σκεφτόμουν για οτιδήποτε έκανα, ότι γενικότερα θα κριθώ. Ειδικότερα σε ότι έχει να κάνει με την καλλιτεχνική μου πλευρά.
« Α! Γιατί δεν παίζεις πιάνο πια;»
« Γιατί σταμάτησες να γραφείς; Δεν θα ξαναγράψεις ποτέ; (βλέπε σειρήνα)»
Η σχόλια για οτιδήποτε δεν κάνω καλά, και ποσό δεν τους αρέσει. Και ποσά αλλά ακούω κατά καιρούς για τα διάφορα που καταπιάνομαι.
Ώρες – ώρες , δεν καταλαβαίνω όλους που εκφράζουν την γνώμη τους για το κάθε τι που κάνω – κάνουμε χωρίς να έχει ζητηθεί.

Πρόσφατα άρχισα να ασχολούμαι με τη ζωγραφική , γιατί πολύ απλά έμενα με χαλαρώνει.
Μάντεψε, το γνωρίζω ότι δεν ζωγραφίζω καλά, αλλά δεν νομίζω χρειάζομαι τη γνώμη κανενός για να μου πει ποσό ατάλαντη με θεωρεί.
Δεν θα σταματήσω να ζωγραφίζω παρά- μόνο εάν βαρεθώ. Δεν έχω σταματήσει να γραφώ αλλά κείμενα πιο προσωπικά τα κραταω για τον εαυτό μου πλέον.
Και στην τελική μπορεί να είμαι ατάλαντη, εσένα τι σε νοιάζει;

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Ό,τι και να κάνουμε, πάντα κάποιος θα είναι εκεί να μας παρακολουθεί και να μας κουνάει το δάχτυλο...σημασία έχει πόση αξία δίνουμε στα λόγια του ενός και του άλλου γιατί τελικά αυτό γίνεται η πραγματικότητά μας.
    Συμφωνώ και επαυξάνω, λοιπόν, με όσα λες! Είμαι κι εγώ πολύπλευρη σαν χαρακτήρας, έχω ασχοληθεί με μουσική (παίζω πιάνο), με χειροτεχνίες, με συγγραφή, με μαγειρική... σε τίποτα δεν είμαι πάάααρα πολύ καλή, παρά μόνο στα Μαθηματικά χαχα. Ωστόσο, δεν πτοούμαι, συνεχίζω να κάνω αυτό που μου αρέσει και με χαλαρώνει. Τα λόγια του κόσμου ας είναι μόνο ένας μακρινός απόηχος στα αφτιά μας, Ελενάκι!
    Σε φιλώ!

    ΥΓ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να κανονίσουμε καφέ μέσα στις γιορτές, θα σκάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα ολα ξεκινανε απο την οικογενεια λυπαμαι που το λεω αυτο αυτο αλλα ετσι ειναι. Γι αυτο και πλεον σπανια μοιραζομαι πραγματα. Εγω δεν εχω βρει προς τα που κλινω περισσοτερο νομιιζω στο γραψιμο ; οχι αυτου του ειδους το γραψιμο που κανω εδω, αλλα το παλιο μου ξερεις.. με τη ζωγραφικη σορρυ αλλα χαλαρωνω και ας ειναι οπως ειναι!! ο αλλος ειναι καλυτερος με την μπανανα και την ταινια στο τοιχο; κι αυτουνου κοστιζει και 120,000 νομιζω.. Το ελεγα στον πατερα μου και γελουσε γιατι λεω εμενα να κακτακια μου ειναι σαφως ανωτερα!! Γελουσε με την μπανανα οχι με εμενα.
      ΥΓ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΑΜΕΕ ΑΝΤΕ!!

      Διαγραφή
  2. Όλοι αυτοί που σε κριτικάρουν το κάνουν γιατί κατα βάθος σκάνε από τη ζήλια τους που ξέρεις τόσο ωραίες συνταγές για τόνους και κοτοπουλάκια!
    Οπότε μην τους ακούς και κάνε ό,τι σε ευχαριστεί!
    Κίσιζ Έλενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο προσπαθω αγαπημενη μου, χαχαχαχαχα
      Θα σου βαλω περισσοτερες και ευκολες συνταγες μη μου σκας εχω κατι στο μυαλο μου που ταιριαζει φανταστικα με αυτο που φτιαχνεις καλα.Ελπιζω να το φτιαξω συντομα για το βαλω εδω.
      Κισιζ αγαπημενη μου

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers