Coffee talk

10:44:00 π.μ.

 


Ηθελα σημερα, καπου να τα πω. Καπου να μιλησω βρε αδερφε για ότι εχω στο κεφαλι μου, τωρα βεβαια θα μου πεις, εσυ! Που γραφεις ολη την ωρα δεν εχεις ημερολογιο να τα γραψεις; Εχω. Το χαρτι όμως δεν θα μου απαντησει , όπως εσεις.

Ηθελα λοιπον να πω για τον χρονο, τον χρονο που εχουμε , τον χρονο που σπαταλαμε, τον χρονο που εκμεταλευομαστε ως προς τους στοχους και τις επιθυμιες μας.

Εχω βαλει καποιους στοχους- στοχους που πολλες φορες το ανακοινωνω , άλλες φορες το κραταω κρυφο. Εχω ισως το «συνηθειο» να κανω πραγματικοτητα αυτους που δεν θα πω δυνατα.

Εχω προβλημα χρονου, κυριως γιατι δεν φτιαχνω χρονο για οσα θα ηθελα να κανω για μενα, για την ψυχη μου για να νιωσω εγω καλυτερα

Το να δουλευεις από το σπιτι, ισως τελικα να δημιουργει ένα ελαχιστο προβλημα χρονου, γιατι δουλευεις παραπανω ισως από το κανονικο και παντα στο τελος τρεχεις να προλαβεις, τα παντα και τους παντες.

Στοχος του μηνα ηταν : 31 αναρτησεις. Εχω αρχισει και χανω μερες λογο ελειψης χρονου

Αλλα να σας πω κατι;

1)      Μου αρεσει το cozy feeling

2)      Αν ένα προβλημα δεν εχει λυση δεν είναι προβλημα στην πραγματικοτητα – είναι γεγονος της ζωης ή νομος της φυσης.


🎃

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Σε νιώθω βρε Ελενα!
    "cozy feeling";;;;

    "Αν ένα προβλημα δεν εχει λυση δεν είναι προβλημα στην πραγματικοτητα – είναι γεγονος της ζωης ή νομος της φυσης." χμ! Πολύ ορθό συμπέρασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα καταλαβεις τι εννοω με αυτο, στις επομενες αναρτησεις, εαν μου πανε ολα οπως τα θελω!!

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers