What I eat in a day

11:30:00 π.μ.

Σήμερα θα είναι μια χαλαρή ανάρτηση.. σήμερα είναι η μέρα που προσπαθώ για άλλη μια φορά να βάλω πρόγραμμα στη ζωή μου και που αγχώνομαι με το παραμικρό και γκρινιάζω, στον εαυτό μου ότι δεν προλαβαίνω.. Γενικά δεν προλαβαίνω..

Θα σας δείξω στο περίπου τα γεύματα μου μέσα στην ημέρα..

Ξεκινάμε..

Πρωινο: 


Σοκολατένια βρώμη, με κανέλα

Τρώγεται άφοβα και σαν απογευματινό σνακ άλλα και σαν επιδόρπιο..

Μεσημεριανό

Its Soup Season

Ντοματοσουπα με κρουτον

 


Υλικα:

  • 5-6 Ντομάτες
  • κρεμμύδι
  • σκόρδο
  • λάδι
  • ζωμός λαχανικών ή κοτόπουλου ή κυβο και 1 λιτρο νερο
  • βασιλικός
  • ελάχιστο κύμινο εάν σας αρέσει, εαν το θεωρείτε βαρύ μην βάλετε καθόλου
  • κρουτον
  • αλατι - πιπερι
Εκτελεση
Σωταρουμε, το κρεμμυδι το σκορδο μεχρι να γυαλλισουν, προσθετουμε τις ντοματες κομμενες σε κομματια, στην συνεχεια το ζωμο, τα μπαχαρικα- μυρωδικα μας και βραζουμε για περιπου 10 λεπτα

Μετα περναμε την σουπα απο το μπλεντερ μεχρι να εχει ωραια κρεμμωδη υφη, δοκιμαζουμε για αλατι και πιπερι, και σερβιρουμε με κρουτον

extra tip : Αν θελετε προσθετετε μια μεγαλη κουταλια γιαουρτι απο πανω  

Απογευματινό:



Τούρτα  χαχαχαχα περίσσεψε από τα γενέθλια μου.. Ξέρω πολύ καλά ότι μέχρι να τελειώσουν τα γλυκά κανένας μας δεν πρόκειται να μπει σε διατροφή.

Βραδινό

Μουσακάς

Θα μου πεις μουσακάς για βραδινό; Και αυτό περίσσεψε βρε παιδιά τι να κάνω; Από την άλλη αν θέλετε μπορείτε και να τα αντιστρέψετε.. Μουσακά για μεσημέρι – Ντοματοσουπα για βράδυ.

Τι καλό θα φάτε σήμερα;



You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Εντάξει όλα μου αρέσουν εκτός απο την ντοματόσουπα. Να ήταν μανιταρόσουπα, οοοκκκ ναιιι! Αχαχα! Μουσακά για βράδυ; εντάξει επειδή περίσεψε το δέχομαι!😜

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers