Rumbling and Series and MoviesRecommendations

4:00:00 μ.μ.


Σκεφτόμουν να γράψω για όλα αυτά που έχω στο κεφάλι μου, μετά άλλαξα γνώμη γιατί είπα στον εαυτό μου, άντε να βάλεις όλο το χάος εκεί μέσα, σε σειρά και να το κάνεις λέξεις. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!
Όλον αυτό το καιρό με όλα αυτά που συμβαίνουν, τον ιό , την καραντίνα, τις δολοφονίες, το blacklivesmatter, τα προνομία, τα μη προνομία .. τις ζωές στην αναμονή…
Μπήκαν όλα μα όλα στην αναμονή, μια ατελείωτη αναμονή. Η ζωή μου, προσωπικά και επαγγελματικά, ο προγραμματισμός μου, (λέμε τώρα! Θα κάνω update κάποια στιγμή).
Το μόνο που ξεδιάλυνα πριν λίγες μέρες, είναι κάποιες συνδρομές που πλήρωνα σε κάποιες εφαρμογές που δεν χρησιμοποιούσα πια. Άρχισα να ξαναδιαβάζω βιβλία .  Φ Ο Β Ε Ρ Ο! από μόνο του χαχαχαχα , είδα κάποιες ταινίες και σειρές που θεωρώ ενδιαφέρουσες και επίκαιρες και σας έχω κάποιες προτάσεις.
ΤΑΙΝΙΕΣ / ΣΕΙΡΕΣ
Harriet 



Selma 


Fruitvale Station


Dear white People 





The hate you Give



Συντομα θα κανω αναρτησεις και για καποιες αλλες που ειδα αυτο τον καιρο, καθως και με βιβλια που διαβασα ολο αυτο το διαστημα!

You Might Also Like

0 σχόλια

Από το Blogger.

Followers