Αγαπημένα τραγούδια για το 2015

9:06:00 μ.μ.


Ελληνικά:

1.       Βίκυ Καρατζόγλου – Όνειρο


Μουσική: Γρηγόρης Πετράκος

Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης




Υπέροχο τραγούδι,υπέροχος άνθρωπος είναι το ίδιο γλυκιά στη πραγματικότητα όσο φαίνεται (το λέω από προσωπική εμπειρία) και πιστεύω ότι το συγκεκριμένο τραγούδι εκφράζει πολλούς από εμάς.



2.       Γιώτα Νεγκα – Με τα μάτια κλειστά
Μουσική & Στίχοι: Παναγιώτης Καλαντζόπουλος






Αυτό το τραγούδι, δεν θα μπορούσε να λείπει από την λίστα αυτή. Μιλαει στην κάρδια μου κυριολεκτικά.. Τα λόγια είναι περιττά.



3.       Νατάσα Μποφίλιου – Το όνομα μου


Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης

Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου



Τι να πεις τώρα γι αυτό το τραγούδι; Τι να πεις για την ιδία την Νατάσσα που τα τελευταία χρόνια, και παρόλο που εγώ δεν ακούω παρά-πολύ ελληνική μουσική, με έχει κάνει να ταυτίζομαι με κάθε τι που τραγουδάει; Ίσως είναι το συναίσθημα που βάζει μέσα στα τραγούδια.

4.       Ελεονόρα Ζουγανέλη.- Κλαίει ο Άγγελος μου

Μουσική: Μίνως Μάτσας - Στίχοι: Ελένη Φωτάκη





Νομίζω οι στίχοι και η ερμηνεία μιλανε από μονά τους, χρόνια είχα να πω τόσα μπράβο για ένα τραγούδι με έκανε να την (ξανά) θαυμάσω , ενώ κατά κάποιο τρόπο είχα ξεχάσει την παρουσία της.



5.       Θοδωρής Κοτονιάς – Τα κλειδιά
Στίχοι & Μουσική: Θοδωρής Κοτονιάς



Το τραγούδι «έχω ντέρτια» για φέτος. Τουλάχιστον για μένα. Παρόλο που δεν το περιμένει κανείς από έμενα να μου αρέσει. Μόλις το ακούω είναι λες και μεθαω και αρχίζω να τραγουδώ μαζί του. Φοβεροί στίχοι.. Αυτό μοναχά…


Ξένα :


1.       Delta Goodrem – Wings
Το αφήνω απλά έτσι εδώ.. για λίγο.. χαχαχαχαχα






2.       Μajor Lazor & Dj Snake - Lean On (FEAT. MØ) 





Βρείτε μου, έναν άνθρωπο που άκουσε αυτό το κομμάτι φέτος, και δεν κουνήθηκε όχι βρείτε μου έναν!



3.       Stole the show – Kygo

Είναι το νούμερο 1 τραγούδι στην λίστα μου, γι αυτή την χρόνια όταν γυμνάζομαι. Το αγαπώ με κάνει να θέλω να προσπαθήσω περισσότερο.




4.     Grace Pitt – Haunted


Aκομη ένας άνθρωπος που η φωνή της, σε κάνει να εθίζεσαι... μικρή σε ηλικία μόλις βγαλμένη από το the voice Australia.

5.       Joe Moore - invincible


Το αφήνω απλά έτσι εδώ.. και αυτό για λίγο

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Αχα! Πρώτον, κι Εγώ γράφω ήδη ανάρτηση με τα δικά μου αγαπημένα του 2015... το κάνω τα τελευταία 2 χρόνια;! μέσα στην εβδομάδα θα ανέβει! Ωραίες επιλογές, κάποια ξένα δεν τα ήξερα... θα τα ακούσω σε λίγο.
    "Τα κλειδιά" εντάξει κομμάτι αγαπημένο χρόνια τώρα. (μου θυμίζει την γιαγιά μου!)Τελευταία το ακούω από την φωνή του πολύ αγαπημένου μου Χρίστου Μενιδιάτη που το διασκεύασε αξιοπρεπώς!
    Εξαιρετική ανάρτηση! Καλή εβδομάδα Φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! πολύ ωραία! περιμένω να τα δω..
      Τα κλειδιά ως το κομμάτι "ντέρτι" για την χρόνια του 2015 που όποτε το άκουγα άρχισα να τραγουδώ!! Ποιος!! Εγώ!! Ελληνικά?!! What?! χαχαχα και όμως! μιλάμε για πολύ ντέρτι και "πόνο-παθος" στην ερμηνεία άλλο να στο λέω και άλλο να το βλέπεις χαχαχαχα
      Ναι ναι, μου το είπες καλά το λέει αλλά σαν τον Κοτονια δεν είναι (Γνώμη μου)
      Ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα και σε εσένα Φιλενάδα!

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers