Aυτη η χρονιά...

3:06:00 μ.μ.



Αυτή η χρονιά που πέρασε, για μένα ήταν κάτι σαν αναγέννηση. Μου έφερε αλλαγές αρκετές μικρές άλλα και μεγάλες , με τελευταία την γέννηση αυτού εδώ του Blog. Σηματοδοτώντας για μένα πλέον μια καινούργια αρχή και αφήνοντας πίσω πλέον τα παλιά. Βρίσκοντας ξανά την ελευθερία μου, σε ότι έχω ήδη και σε ότι από δω και πέρα θέλω να πραγματοποιήσω σαν Έλενα. Αναπνέοντας και χαμογελώντας στη ζωή.
Ήταν μια ασυνήθιστη χρονιά κατά κύριο λόγο. Ένιωσα, αληθινή, ειλικρινής και περισσότερο στο στοιχειό μου.  Όταν ξεκίνησε αυτή η χρονιά και λίγο πριν το τέλος της προηγούμενης ήξερα ακριβώς τι ήθελα να αλλάξω στον εαυτό μου. Τι να κρατήσω, και τι να αφήσω πίσω μου. Καλά και κακά.
Ήταν μια χρονιά με αρκετά αρνητικά στοιχειά και προσωπικού επίπεδου και γενικά σε ότι συμβαίνει γύρω μας. Ευτυχώς τα αντιμετώπισα όλα με ένα χαμόγελο και προχώρησα μπροστά βλέποντας τις δυνάμεις μου και όλα αυτά που ήθελα να αλλάξω. Το έκανα στο μεγαλύτερο μέρος αυτής της χρονιάς, αφήνοντας με βεβαία με απώλειες. Αλλά δεν το μετανιώνω.
Ήταν μια χρονιά στην όποια γέλασα, χάρηκα, δάκρυσα αντιμετώπισα και είδα καθαρά ποιοι είναι πλέον οι φίλοι μου και ποιοι είναι οι άνθρωποι που είναι εκεί για μένα. Κάποιοι από αυτούς με εντυπωσίασαν γιατί δεν το περίμενα και χαίρομαι γι αυτό.
Μπαίνοντας λοιπόν στην καινούργια χρονιά με ένα τεράστιο χαμόγελο. Θα ήθελα να απολαύσω περισσότερο αυτά που ήδη έχω και να αφεθώ. Να νιώσω λίγο περισσότερη αγάπη. Αλλά όχι μόνο εγώ σαν Έλενα αλλά γενικά και για τους ανθρώπους γύρω μου.
Εύχομαι σε όλους μια υπέροχη καινούργια χρονιά, με υγεία , αγάπη και ότι άλλο ποθεί η καρδιά του καθενός από μας.
Στην υγεία του 2016 και μιας καινούργιας αρχής


You Might Also Like

10 σχόλια

  1. Σου εύχομαι από καρδιάς μια καλή χρονιά και καλή επιτυχία στο blog σου! Καλημερούδια και φιλιά κι από δω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Πετρα μου, αντεύχομαι με την σειρά μου, μια υπέροχη χρονιά και κάθε όνειρο σου να γίνει πραγματικότητα

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά Ελενάκι μου! Ό,τι καλύτερο εύχομαι! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό νέο ξεκίνημα μάτια μου! :)))
    Ολόψυχα σου εύχομαι κι από δω καλή χρονιά , με πολλή αγάπη! Αληθινή αγάπη ♥
    Πολλά γλυκά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ-πολύ
      Εύχομαι και εγώ η ευχή σου να πιάσει!
      Καλή Χρονιά κι από μένα (ξανά) με δημιουργικότητα, ευτυχία και ότι άλλο ποθεί η κάρδια σου

      Διαγραφή
  4. Έτσι, έτσι, έέέέτσιιιιιι.... δεν θα πω άλλα, τα έχουμε πει! Γερά, κράτα γερά! :) ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι - έτσι!! και δεν λες τίποτα!! το κρατά γερά βρε συ Μαρία μου θυμίζει για ένα περίεργο λόγο (μη ρωτήσεις γιατί - δεν ξέρω) το τραβά μαλλί ανεβαίνουμε!! Ξαρχάκος – Βλαχόπουλου! Τι συνειρμούς κάνω Δευτεριάτικο.. Από την πεινά θα είναι αχαχαχαχα ♥

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers