{Most of..} WIAW

9:46:00 μ.μ.

Hello.
Η αρχική μου σκέψη σήμερα ήταν, κάνω ανάρτηση με τα αγαπημένα μου τραγούδια για το 2015 ελληνικά και ξένα. Άλλα μετά συνειδητοποίησα ότι είναι Τετάρτη και ήθελα να κάνω μια από αυτές τις ωραίες αναρτήσεις WIAW που κυκλοφορούν στα διάφορα μπλοκ που διαβάζω, καθότι είμαι περίεργη να δω τι τρώει ο κόσμος. Άσε, που έτσι παίρνω και ιδέες για καινούργιες συνταγές.

Πρωινό:

Νιφάδες βρώμης, με μια κουτάλια του γλυκού μέλι, κανέλα, και ανάλατα αμύγδαλα.
Γλυκό αποτέλεσμα, αρκετά ικανοποιητικό 
Και μετά από αυτό ήθελα να πάω γυμναστήριο, γιατί ναι, γιορτές έχουμε άλλα.. Άλλα..

Μεσημεριανό :
Μπιφτέκι κοτόπουλο, κάστανο ρυζι και βραστά ανάμεικτα λαχανικά. 
Έχω πάθει εθισμό στο κάστανο ρυζι. Είναι η απάντηση μου σε όλα τα "τι θα φας;"

Σνακ:
(Προσπάθησε να μην τρως τόσα γλυκά!!)
Δεν μπορείτε να φανταστείτε ποσά γλυκά έχω φάει αυτές τις μέρες
Κουραμπιέδες 
(Δεν νομίζω να θέλετε φωτογραφία;)
1 μικρο και 1 μεγάλο..
"Σουζη τρως και ψεύδεσαι και τρως" Νομίζω αυτή η φράση τα λέει όλα!!

Και αφού τα έφαγα (Οops!),έβγαλα το εξής συμπέρασμα: Ενώ παίρνουμε τους κουραμπιέδες από συγκεκριμένο μαγαζί κάθε φορά, κατάλαβα οτι άλλο άτομο κάνει τους μεγάλους κουραμπιέδες και άλλο τους μικρούς και ότι έχουν διαφορετική γεύση δεν είναι περίεργο;


Δείπνο:
Σαλάτα με ντομάτα κρεμμύδι, βασιλικό και παξιμάδια ολικής αλέσεως 

Η αλήθεια είναι οτι δεν βγάζω συνεχεία φωτογραφίες τι τρώω γιατί εκείνη την ωρα άπλα σκέφτομαι οτι πεινάω και θέλω να φάω.

Τι κάλο φάγατε σήμερα; 

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Αυτές τις Νιφάδες βρώμης όσο και να προσπάθησα ποτέ δεν τις συμπάθησα εγώ ή η κοιλιά μου. Τ αυπόλοιπα, ευχαριστώς θα τα έτρωγα είναι στις γεύσεις μου!
    Και να σου πω, πριν κάτσεις να φας, βγάλε καμιά φωτο.... μερικά δευτερόλεπτα θέλεις... μετά φάάάάεεεεε!!! Χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έμενα στην αρχή δεν μου άρεσαν, μετά την έτρωγα αναγκαστικά!! Γιατί δεν περιέχουν ζάχαρη Dahl! Χάχα και είναι καλύτερη διατροφική επιλογή από τα απλά – κλασσικά δημητριακά. Αν την φας σκέτη είναι απλά άνοστη, εγώ ανακάλυψα ότι μπορείς να κάνεις κρεμά βρώμη και να προσθέσεις και αλλά διάφορα μέσα, και είναι πιο καλά έτσι, άσε που γεμίζει το στομάχι και δεν πείνας! (Ο φαγανουλης!)
      Αυτό το βγάλε καμία φωτο.. Χαχαχαχα θα προσπαθήσω να σας δείχνω την τρώω άντε επειδή μου το ζητάς εσύ! (Δεν πιστεύω να σε κόλλησα;)

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers