2016 life planner

7:27:00 μ.μ.

Hellooooo!
Θα γίνει της οργάνωσης!

Καλά άκουσες, δεν σε γελούν τα αυτιά σου!Eγώ που εάν μπεις στο δωμάτιο μου ( και μόνο στο δωμάτιο μου δηλαδή,  γιατί στο υπόλοιπο σπίτι επικρατεί ο νόμος " εάν δεν είναι μαζεμένα, θα σας κόψω τα χέρια!" και ποια το λέει αυτό; Εγώ φυσικά, ζήστε με δυο άντρες και θα με καταλάβετε) επικρατεί το χάος, αλλά πάντα βρίσκω αυτό που θέλω γιατί , αγάπη μου εγώ! έχω μύτη εγώ! Αποφάσισα για φέτος (δηλαδή εδω και 8 μέρες) , να είμαι πιο οργανωτική ώστε να πετύχω τους στόχους μου. (Βεβαία το να μην αναβάλλω πράγματα δε Πάει κ πολύ καλά φέτος πείτε μου καμία κουβέντα κάλε τι σας έχω;) και πήρα και για φέτος ένα ημερολόγιο 1. Το χω συνήθειο αρχές του χρόνου 2. Για να πάει καλά η χρονιά. 3. Εάν δεν έχω νιώθω ότι κάτι μου λείπει..
Όποτε που λέτε, για τους πετύχω αυτούς τους στόχους λέω να τους χωρίσω ανά κατηγορία ώστε να μην μου φαίνονται τόσοι πολλοί. Στο τέλος του μήνα, θα σας πω, ποσά από αυτά που ήθελα μέσα στο μήνα έγιναν πραγματικότητα. Βεβαία ο μεγαλύτερος μου στόχος είναι ακόμα"in progress" και θέλει 4 μήνες για την ολοκλήρωση του και για να δούμε εάν τελικά ,  θα τον έχω πετύχει. Θα δούμε… θα δούμε.. έχω πει ότι φέτος δεν θα αγχώνομαι!
Παρακάτω το ημερολόγιο μου για φέτος.








"Sometimes the wrong choices bring us to the right places " και έτσι είναι θεωρώ..


Ας ελπίσουμε ότι θα γεμίσει με ωραία πράγματα / ιδέες και ότι θα τα έχω καταφέρει...

Χρησιμοποιείτε ημερολόγιο/ life planner?
Ηλεκτρονικό ή κλασσικό;
και εάν είναι κλασσικό σαν το δικό μου, θέλω να δω φωτογραφίες!!


You Might Also Like

5 σχόλια

  1. Αχα! Μ' αρέσεις! Εγώ χωρίς κλασικό ημεερολόγιο (από ότι έχεις δει σε φωτο) δεν μπορώ! Και όχι τόσο για πρόγραμμα/στόχους όσο για τα σημαντικά γεγονόταη της ημέρας (αν υπάρχουν!) Αυτό μπορώ να σου πω πως με έχει βοηθήσει και στο γράψιμο του βιβλίου μου... όσο για το πρόγραμμα στόχο που ετοιμάζεις σε 4 μήνες; Τι είναι, τι είναι; δεν θα πεις κάτι; χεχε!
    Πάντως μου αρέσει το ημερολόγιο σου και οι φωτο! (φωτο, φωτο!!! χαχαχα!)
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα σιγά μην σου πω ποιος είναι ο μεγάλος στόχος της περιόδου!θα μάθεις οταν τελειώσουν οι 4 μήνες, και εάν τελικά τον πέτυχα εαν δεν το πετύχω :( θα μου πάρει όλον τον χρόνο. Να εύχεσαι να μην συμβεί..

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ σαν τη Μαρία, γράφω σε ημερολόγιο τις σκέψεις μου μερικές φορές, οπότε το χρησιμοποιώ έτσι. Μου αρέσουν και οι ατζέντες, έχω μία που γράφω αυτά που έχω να κάνω ώστε να μην ξεχάσω κάτι, αλλά δεν γράφω τελικά και πολύ συχνά εκεί! Αυτό που κάνεις θα ήθελα να το δοκιμάσω, γιατί όντως σε βοηθάει να οργανωθείς!

    Καλημέρα!
    Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις, σε ό,τι περιμένεις και καλή υπομονή με τους δύο άντρες σου στο σπίτι! Εγώ ζω με έναν προς το παρόν και νομίζω αρχίζω να σε καταλαβαίνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμενα οι ατζέντες ποτέ δεν μου άρεσαν, όποτε συνήθως γράφω τα πάντα, σε ένα μέρος.
      Τα γράφω πιο πολύ για να δω, τι πραγματοποίησα τελικά μέσα στην μέρα , πάρα για να μην ξεχάσω κάτι. Συνήθως δεν ξεχνάω..

      Διαγραφή
  3. Δεν χρησιμοποιούσα αλλά τώρα θα το χρειαστώ κι εγώ!
    Ηδη ξεκίνησα δουλειά έξω ξανά οπότε κι εγώ έχω ανάγκη από οργάνωση χρόνου κυρίως!
    Σου εύχομαι όλα να πάνε καλά Έλενα!
    Κι εδώ είμαστε...θα ανταλλάσσουμε εμπειρίες ;-)

    Μάκια!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers