Σαλάτα με σως μελιού

3:17:00 μ.μ.

Την συγκεκριμένη σαλάτα την έχω λατρέψει, την έκανα με μια παραλλαγή βεβαία (προσθεσα χυμό πορτοκάλι και κομματάκια πορτοκάλι) χαχαχα στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι που έκανα για τους συγγενείς και ξετρελάθηκαν. Πρόσφατα συνόδεψα την μπριζόλα με μουστάρδα και λεμονί και ήταν άπαικτος συνδυασμός. Η συνταγή για την μπριζόλα εδω



ü  5-6 φύλλα μαρουλιού
ü  1 αγγουράκι
ü  ½ φλιτζανάκι ρόκα
ü  ½ φλιτζανάκι μαϊντανό
Για την σως
ü  4 κ.σ. ελαιόλαδο
ü  1 κ.γ. μέλι
ü  1 κ.σ. ξύδι βαλσάμικο
ü  1 κ.σ. ξύδι
ü  1 κ.γ. μουστάρδα
ü  1 πρέζα πιπέρι
Πλένουμε καλά τα λαχανικά μας, ψιλοκόβουμε το αγγουράκι και το μαϊντανό

Ανακατεύουμε καλά όλα μας τα λαχανικά και περιχύνουμε με την σως.

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Νάτο και το μέλι!
    Αμ κάτι ήξερα εγώ που μπερδεύτηκα προχθές! Προφανώς, το ασυνείδητό μου ήξερε ότι κάτι θα υπάρξει με μέλι!
    Οι μπριζόλες έγιναν χθες τελικά και ήταν ωραιότατες! Λουκούμι σου λέω!
    Οσονούπω, λοιπόν, θα γίνει και η σαλάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις τα συγχαρητήρια όλης της οικογένειάς μου για τη σαλάτα σου! Τη γευτήκαμε χθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ευχαριστώ πολύ! χαίρομαι παρα πολυ που σας αρεσε!!
      Τα φιλια μου στην οικογένεια σου!!

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers