#Καψε το βιβλιο {2}

7:50:00 μ.μ.



Το Red Rising δεν είναι κακό ως βιβλίο. Απλά είναι από τα βιβλία που εγώ δεν κατάφερα να τελειώσω. Πάντα λυπάμαι όταν δεν τελειώνω κάποιο βιβλίο. Γιατί νιώθω ότι κάτι εγώ δεν έκανα καλά.
Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα με όλη τη καλή διάθεση να είναι ένα καλό βιβλίο και πραγματικά έτσι φάνηκε στην αρχή, κάπου μετά άρχισα να κουράζομαι, να με παίρνει ο ύπνος, ναι πάλι στην κυριολεξία όμως. Εγώ δεν κατάφερα ή μάλλον δυσκολεύτηκα να βρω την μαγεία που όλοι λένε ότι βρήκαν σε αυτό το βιβλίο.
Είναι ένα sci-if βιβλίο (πάλι!) ορκίζομαι δεν το ήξερα!! Το όποιο θα θεωρηθεί από τα πιο καλά high quality μυθιστορήματα φαντασίας. Και ίσως να έχουν και δίκιο.
Πάλι παρά-πολλοί τεχνολογικοί οροί που σε κάνουν να σκεφτεσαι λίγο ένα «what?» μακροσκελείς περιγραφές και αργή πλοκή.
Ίσως να φταίει το γεγονός ότι δεν μου άρεσε ο narrator? Ίσως να φταίει το γεγονός ότι το άκουγα και δεν το διάβαζα, γιατί δεν μπορούσα να κάνω αγορά eBook (γαμω το capital control) μπορεί..
Ο ήρωας λοιπόν της ιστορίας, ο Darrow μας εμφανίζεται ως τέλειος, μιλάμε για Mr. τέλειο εδώ περά όχι βλακείες. Δεν έχει ψεγάδια. Κάνει τα πάντα σωστά και η ιστορία είναι βασισμένη επάνω του. Μπορεί να κανει αυτά που κάποιος άλλος «κοινός» δεν θα μπορούσε να τα κάνει. Αλλά είναι ταπεινός για να μπορείς να ταυτιστείς μαζί του.
Αυτό βιβλίο σου δείχνει όλη την ένταση και το δράμα είναι εύκολο να νιώσεις την αίσθηση και που το πάει στο περίπου η ιστορία. Αλλά έμενα κάτι δεν μου καθόταν σωστά δεν ξέρω. Το βρήκα λίγο μελοδραματικό, λίγο αργό, αρκετά «πολίτικο» δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά άλλωστε μιλάμε για ένα βιβλίο που σου δείχνει ταξικές διαφορές και ο Darrow είναι στην τελευταία βαθμίδα και ο « επαναστάτης» της ιστορίας.
Απλά έμενα δεν με κράτησε κοντά του. Είναι ένα καλό βιβλίο πιστεύω για άντρες.
Θα αρέσει πολύ.
 Και επειδή έχουν αγοραστεί τα δικαιώματα θα γίνει σύντομα και ταινία.
Φυσικά μιας και δεν το τέλειωσα, δεν μπορώ να πω περισσότερα…
Ίσως κάποια στιγμή καταφέρω να το τελειώσω.


Ps Ο συγγραφέας του βιβλίου είναι κούκλος.

You Might Also Like

9 σχόλια

  1. Καλέ τι κουκλί είναι αυτό; Χαλάλι του αν είναι μάπα το βιβλίο!
    Παλιά είχα κι εγώ θέμα να αφήσω μισοτελειωμένο βιβλίο! Είχα θέμα με μένα! Όχι πια! Έχω τόσους τίτλους να με περιμένουν. Και κοντεύω μισό αιώνα (παρά 4,5 χρόνια) Πότε θα προλάνω οεο;
    Φιλάκια πολλά καρδούλα μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε τον κοιταγα και πετουσα καρδουλες απο τα ματια! Φτου - φτου το αγορι!! Εγω το εχω ακομα αυτο το θεμα προφανως!
      Δεν θελω να ακουω τετοια πραγματα απο κοριτσια σαν εσενα!!!Αντε!! Μια χαρα προλαβαινεις!
      Φιλακια ♥

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω διαβάσει πολλά τύπου sci-if βιβλία, οπότε δεν έχω και γνώμη "σοβαρή" να γράψω. Πάντως, δεν μου αρέσει να αφήνω μισοτελειωμένα βιβλία. Νομίζω πςω το έχω κάνει μια μόνο φορά και ήταν στο βιβλίο του Μαξ Μπρουκς "Παγκόσμιος Πόλεμος Ζ" το οποίο έγινε ταινία, αν θυμάσαι με τον Μπράντ Πιτ. Το βιβλίο, εκεί προς το τέλος το παράτησα γιατί είπα "με κούρασε". Η ταινία πάλι μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ!
    Πάντως, ο συγγραφέας είναι κούκλος και με ωραίο χαμόγελο, να τα λέμε και αυτά! Χαχα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα Δεν ειναι το αγαπημενο μου ειδος βιβλιων να σου πω την αληθεια. Καταλαβαινω πολυ καλα τι λες, ετσι την εχω πατησει με το Λαβυρινθο ή αλλιως maze Runner, το οποιο σαν βιβλιο ειναι τεραστιο, δεν με κρατησε αλλα η ταινια μου αρεσε παραπολυ!!
      Καλε ναι! Δε με ειδες; δεν μπορουσα να μη το πω!! κουκλι!!

      Διαγραφή
    2. Η ταινία "Maze Runner" μου άρεσε κι εμένα πάρα πολύ και αν δεν κάνω λάθος θα βγει, έχει βγει (δεν είμαι σίγουρη) και η συνέχεια της.

      Διαγραφή
  3. Ε, δεν πειράζει που δεν το τελείωσες, θα δεις την ταινία που μάλλον θα είναι πιο ενδιαφέρουσα!
    Καλό Σαββατοκύριακο Έλενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε διαβάζω τέτοιου είδους βιβλία γιατί τα βαριέμαι απίίιιιστευτα! Έχω κάνει πάρα πολλές φορές το λάθος κι έχω αγοράσει βιβλία sci-fi αλλά το περισσότερο που έχω διαβάσει είναι...10? 15 σελίδες?
    Εν τω μεταξύ, όταν ο πρωταγωνιστής είναι εντελώς τέλειος, δεν είναι λίγο εκνευριστικό?
    Φιλάκια πολλάάαα Ελενάκι! Καλό σαββατοκύριακο!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ουτε εγω, συνηθως.. αλλα δεν ξερω γιατι λενε οτι ειναι ωραια βιβλια εγω βαριεμαι νυσταζω χαχαχαχα μαζι τους. Γουστα ειναι αυτα.
      Για μενα ναι. θελω να μπορω να νιωθω τον "πονο " ή τα ψεγαδια του αλλου, δεν ξερω αποψη μου.
      Φιλακια πολλα Καλο Σκ

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers