Life Update #2#

12:10:00 μ.μ.

Η προηγούμενη εβδομάδα, ήταν κάπως δύσκολη για μένα.

Ενώ ξεκίνησα, με όλη την καλή διάθεση να καταφέρω τους στόχους μου για την εβδομάδα, τελικά κατάφερα ένα μεγάλο (τεράστιο για την ακρίβεια) Τίποτα!
Είμαι πιο μακριά από τους στόχους μου από ποτέ.
Αλλά ας τα πάρω από την αρχή.

Δευτέρα: Όλα ξεκίνησαν υπέροχα. Τα έκανα σχεδόν όλα

Τρίτη : Αρρώστησε η γιαγιά μου, όποτε πήγα να την επισκεφτώ και μου έφυγε όλο το απόγευμα οδηγώντας στους δρόμους της Αθηνάς.
Τέταρτη : Πήγα στη δουλεία μες την στενοχώρια , γιατί από την αρχή της εβδομάδας είχα χάσει κάτι χαρτιά πολύ σημαντικά και ήμουν έτοιμη να βάλω τα κλάματα γιατί δεν τα έβρισκα με τίποτα.
Δεν έκανα τίποτα. Δεν έχω λόγο είμαι απαράδεκτη. Ότι και να πείτε δίκιο έχετε.
Πέμπτη: Πήγα στην δουλεία, έψαχνα τα χαρτιά σαν τρελή και να σκέφτομαι ότι πάει τέλειωσε θα με διώξουν και πανικός. Πανικός.
Πέμπτη απόγευμα : Συζήτηση με τον Δημήτρη

«Δημήτρης : Τα βρήκες;
Έλενα : Όχι και δεν νομίζω να τα βρω.
Δημήτρης : Περίεργο . Κάποιος τα πήρε.
Έλενα : Να κάνω φανουρόπιτα μπας και τα βρω;axaxaxaxaxa
Δημήτρης : Να κάνεις.
Έλενα:
H φανουρόπιτα (συνταγή σύντομα!!)

Δημήτρης : Εγώ πάντως εάν ήμουν ο Άγιος θα στα φανέρωνα.
Έλενα : Θα δούμε.»

Παρασκευή : Πήγα στη δουλεία με την φανουρόπιτα (Έβαλα όλους τους συναδέλφους του ορόφου να φανέ, μπας και φανερωθούν τα χαρτιά/ οι περισσότεροι νόμιζαν ότι το έκανα για να μου φανερώσει τον άντρα που θα παντρευτώ!!) Οι μπελάδες με μάραναν!αχαχαχαχαχα Και νομίζω οτι βρήκα τα χαρτιά! Όπως και να χει μεγάλη η Χάρη του. (Γιατί τα χρειάστηκα!!) 
Περιττό να πω ότι έφαγα και κατέστρεψα τα πάντα έτσι;
Απο την φανουροπιτα δεν εμεινε τιποτα!!.. Κλαψ!λιγμ! και σνιφ σνιφ!

So much for well-being!!

Update :
 2/7 (first half)
1/7 (second half)
Δεν πάμε καλά!! Δεν πάμε καλά!! Και έχω αρχίσει και νευριάζω με τον εαυτό μου..
Oχι μπράβο Έλενα που βαριέσαι!! Μπράβο Έλενα!!
Ελπίζω η εβδομάδα που έρχεται να είναι καλύτερη για όλους μας.
Και με καλύτερο καιρό από ότι προβλέπεται.. Κυρίως γιατί δεν μου αρέσει το κρύο.








Έμενα πάντως απο το πρωι μου εχει κολλήσει αυτο: 

Θα πω τραγούδι στη βροχή 
να μη φανεί το δάκρυ
Χάθηκε θεέ μου η ζωή
χάθηκε η αγάπη

Παραγγελιά στην ερημιά 
στη μοναξιά και στον καημό μου
Παραγγελιά στην ερημιά 
στη μοναξιά στον θάνατό μου

Θα `ναι ζεϊμπέκικο τρελό
σαν δίκοπο μαχαίρι
Ήτανε θεέ μου να χαθώ 
απ’ το δικό σου χέρι

Παραγγελιά στην ερημιά 
στην μοναξιά και στον καημό μου
Παραγγελιά στην ερημιά 
στη μοναξιά στον θάνατό μου

χαχαχαχαχα
(οσοι με ξερετε καλα, φανταστείτε το υφος στη φατσα μου! )
Σας φιλώ!!


You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Γεια σου Έλενα! Πολύ γέλασα με τη φανουρόπιτα, γιατί νόμιζα ότι ο Δημήτρης σου πρότεινε για πλάκα να τη φτιάξεις και μετά ξαφνικά να σου τη στη φωτογραφία! Πάντως ευτυχώς βρήκες τα χαρτιά σου!
    Δεν θέλω να σε στεναχωρέσω αλλά η εβδομάδα προβλέπεται κρύα. Προετοιμάσου ψυχολογικά!
    Και μη στεναχωριέσαι με τους στόχους που δεν έπιασες! Σιγά σιγά! Κυρίως πρέπει να ευχαριστιόμαστε τη ζωή!
    Καλό απόγευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρια μου, Μα για πλακα το ειπα αρχικα και εκεινος για πλακα συμφωνησε χαχαχαχαχα και παω την φτιαχνω και του κοτσαρω την φωτογραφια χαχαχαχα
      Ειμαι πεσμενη ψυχολογικα και γι αυτον τον λογο..δυστυχως το κρυο δεν μου αρεσε ποτε
      Το σιγα-σιγα παιζεται (τα ακουσα αγρια σημερα γι αυτον τον λογο)

      Διαγραφή
  2. Αχαχαχαχα αυτό με τις Φανουρόπιτες! Δεν χρειάστηκε ποτέ να φτιάξω ή να βάλω άλλοςυ να μου φτιάξουν! (ελπίζω να μην χρειαστεί! Χαχαχα!)
    Καλά, τι να πω κι Εγώ που για λόγους που γνωρίζω-δε γνωρίζω δεν έχω καταφέρει μερικούς στόχους μου; Αλλά ξέρεις κάτι; δεν σκάω! Θα "σκάσω" όταν με δω ότι θα με πάρει τελείως από κάτω. Μέχρι στιγμής χαλαρά καιόπςω έρθουν τα πράγματα. (είδα και όταν βάζω στόχους και "καίγομαι" να τους πετύχω! άλλα κάνει η ζωή... για καλό τελικά στο τέλος!)
    Άντε Καλή μας εβδομάδα αν και θα είναι κρύύύύαααα!!!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ σοβαρά το είπα,ποτέ δε λέω "όχι" για κάτι που τρώγεται κι ας μην το φάω εγώ. :D Πάντως τη δουλεια της,την έκανε.Τώρα όμως διαδρομοςχ3 επειδή εφαγες. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers