Χοιρινή μπριζόλα με μουστάρδα και λεμόνι.

2:43:00 μ.μ.


Και αφού πέρασαν οι γιορτές και μπήκαν τα κεφάλια μέσα (για τον εαυτό μου το λέω) αρχίσαμε τις αποτοξινώσεις από τα γλυκά και τα παχυντικά και μπήκαν και τα New Year Resolutions  στη μέση (που λέει ο λόγος) Αλλά επειδή δε θα πέσω κατευθείαν στα βαθιά και επειδή διατροφή δεν σημαίνει ότι το φαγητό θα είναι και άνοστο θα σας δώσω την συνταγή μου για χοιρινές μπριζόλες με μουστάρδα και λεμόνι,  εγώ την δική μου την συνόδευα με πράσινη σαλάτα με σως μελιού
(Σε επόμενο ποστ η συνταγή για την σαλάτα)

·        4 χοιρινές μπριζόλες
·        3 κ.σ λαδι
·         1 κ.σ. μουστάρδα
·          1 λεμόνι (το χυμό)
·          1 φλιτζάνι λευκό κρασί
·          1 κ.σ. ρίγανη
·          Αλάτι
·          Πιπέρι


Αλατοπιπερώνουμε και πασπαλίζουμε με ρίγανη τις μπριζόλες
Στρώνουμε σε ένα πυρέξ ή ταψί τις μπριζόλες (γιατί εγώ δεν τις τηγανίζω ποτέ)
Ανακατεύουμε μαζί με το χυμό λεμονιού το λάδι, την μουστάρδα και το κρασί να ομογενοποιηθούν τα υλικά και περιχύνουμε τις μπριζόλες.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200ο για περίπου  1 ώρα.


*Το φαγάκι βγαίνει με ζουμάκι, εάν δεν σας αρέσει έτσι -  μπορείτε να ψήσετε τις μπριζόλες στο τηγάνι ανάλογα της αρέσκεια σας, και να αναμίξετε, την μουστάρδα , το κρασί και το χυμό λεμονιού μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά και να περιχύσετε μετά με την σάλτσα τις μπριζόλες.

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Υπέροχοοοο! Και συμφωνώ ότι τα υγιεινά δε σημαίνει ότι είναι άνοστα!!
    Φιλάκια πολλά! Καλημέρααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα πολύ μου αρέσει αυτό το μπλογκ θα πω αρχικά!!! Νομίζω ότι σε βρίσκω ιδιαίτερα ανανεωμένη και χαίρομαι πολύ γι' αυτό! Τη συνταγή θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε γιατί λατρεύω τη μουστάρδα!!!
    Σε φιλώ και θα τα λέμε (ελπίζω)! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ευχαριστω πολυ πολυ!! Αχ ωραια δοκιμασε την να μου πεις!!
      Να μην ελπιζεις απλα! Να τα λεμε!!?! Ακους?! ♥

      Διαγραφή
  3. Πωπω Εγώ θα πω! Μου τρέχουν τα σάλια... έχω και καιρό να φάω μπριζόλες.... γενικά δεν πολύ τρώω πια και τόσο κρέας. Μου αρέσει όμως η μουστάρδα που ξεχνάω να βάζω στις σως στα ψητά.
    Περιμένω και την σαλάτα τώρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα
      Υπηρχε μια περιοδος που, δεν ετρωγα ουτε εγω πολυ κρεας. τελικα μετα αρχισα να τρωω περισσοτερο. Νομιζω ειναι τι χρειαζεται ο οργανισμος μας περισσοτερο τελικα. Ερχεται η σαλατα ερχεται.. Φιλακια

      Διαγραφή
  4. Πάντα ωραίες οι μπριζολίτσες! Μπορείς να δοκιμάσεις κι άλλα μυρωδικά, εγώ συνήθως αντί για ρίγανη τους βάζω θυμάρι και προσθέτω και δεντρολίβανο και φρεσκοτριμμένο πιπεράκι! Μιαμ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι.. Παντα πειραματιζομαι με το φαγητο.. βαζω διαφορετικα καθε φορα, και συνηθως οποιο αρεσει περισσοτερο αυτο παραμενει; καπως ετσι παει στο σπιτι. Το καλο ειναι οτι δεν ειναι αρνητικοι στους πειραματισμους αλλα και να ηταν χαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. Επιτέλους, βλέπω κι εγώ την μπριζόλα με μουστάρδα και μέλι!
    Μα να μην μπορώ να μπω τόσες μέρες! Έσκασα η μεσήλιξ!
    Θα την φτιάξω τη συνταγή την ερχόμενη εβδομάδα!
    Μόνο που σκέφτομαι μήπως αντί για ρίγανη να βάλω θυμάρι. Διότι με πειράζει λίιιιγο η ρίγανη, τελευταίως! Βλέπεις, το γήρας ου γαρ έρχεται μόνον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λεμόνι ήθελα να γράψω. Παλιά λέγαμε "ο δαίμων του τυπογραφείου" για τέτοια λάθη, αυτός ήταν του πληκτρολογίου!

      Διαγραφή
    2. σου εχω γραψει χειροτερα παλιοτερα χαχαχαχα μην ανησυχεις

      Διαγραφή
  6. Είναι να μην δώ μπριζόλα τρεχω η γυναικα .. να δω συνταγή...διότι εχουμε και μια αδυναμια στις νοστιμιες..!! καλως σε βρήκα Ελενα μεσω τις Αρτίστας.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζι σου και γω, ειμαι φαν του ρητού : οπου δεις φαι κατσε οπου δεις ξυλο φυγε. Καπως ετσι χαχαχα φιλακια

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers