Closet Staples

3:43:00 μ.μ.


Ποιος δεν έχει αγαπημένα κομμάτια στην ντουλάπα του, που τα φοράει συνεχώς και δεν θέλει να τα βγάλει από πάνω του;
Ε, για μένα είναι αυτή εδώ η ζακέτα που την είχα πάρει από τα sprinters (πριν κλείσουν) Χρόνια πριν και από τότε δεν την αποχωρίζομαι.  Την φοράω σε κάθε ευκαιρία που μου δίνεται για casual εμφάνιση.
Είναι γκρι. Μου αρέσουν τα σκούρα χρώματα..

Και την λατρεύω..
 Πέρσι μου πήραν και μια άσπρη δώρο δυστυχώς δεν γνωρίζω το μαγαζί όμως. Θα σας την δείξω σε άλλο Post.

Eσας ποιο είναι το αγαπημένο κομμάτι της γκαρνταρόμπας σας.
Τι δεν αποχωρίζεστε ποτέ;
Ποιο είναι το αγαπημένο σας χρώμα;

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Αγαπώ πολύ ένα θεόφαρδο, ρηχτό μωβ-μελιτζανί φόρεμα, που δεν το φοράω συχνά όμως, για να μην μου χαλάσει! Το έχω από το 1990! Αγαπημένα χρώματα για ρούχα: Μαύρο, μωβ και μπορντώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε θυμάμαι να έχω κάποιο πολύ αγαπημένο ρούχο για χρόνια, αλλάζω "αγαπημένα" ανά περιόδους. Το μεγαλύτερο κόλλημα που έχω φάει στη ζωή μου ήταν με κάτι εκρού all star converse. Σκέψου είχαν ξεσκιστεί και τα φορούσα ακόμα καθημερινώς κι αδιαλείπτως, δεν ήθελα να τα αποχωριστώ με τίποτα. Τα πέταξα βέβαια σε μία κρίση ξεκαθαρισμάτων που με έπιασε στην προσωπική ζωή, αλλά πήρε σβάρνα και πολλά αντικείμενα.
    Μου αρέσουν τα γκρι, τα μαύρα, τα σκούρα μπλε, αλλά επίσης με μεγάλη χαρά και ευκολία φοράω και ροζ (όταν ανοίγει ο καιρός κυρίως).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers