Personal + Life update

2:52:00 μ.μ.


Tι συμβαίνει όταν απλά δεν το νιώθεις; Θες να χωθείς  στα σκεπάσματα και να κάτσεις εκεί γιατί απλά δεν είναι η μέρα σου;
Τι γίνεται όταν απλά είσαι ακόμα στο στάδιο του πειραματισμού, με το νέο σου blog και βρίσκεις καλύτερο hosting από αυτό που έχεις;  (Δεν θα το μεταφέρω. Τουλάχιστον όχι ακόμη)
Τι πρέπει να κάνεις όταν κάποια πράγματα δεν έχεις όρεξη να τα κάνεις, αλλά πρέπει να τα κάνεις; (Σκας και τα κάνεις! Μεταξύ μας τώρα!!)

Έχω την εντύπωση ότι θα είναι δύσκολη εβδομάδα !!

Έχω αρχίσει και αγχώνομαι, και με έχει πιάσει μια στενοχώρια για διάφορα αλλά, δεν θα το αφήσω να με ρίξει! Όχι. Είπαμε όχι δικαιολογίες θα κάνω αυτά που πρέπει να κάνω ακόμα και αν πρέπει να πιεστώ.
Ο χρόνος ξεκινάει από τώρα!!
Το μισό Progress της εβδομάδας είναι 4/ 6
Το άλλο μισό θα το μάθουμε αύριο (έχω αρχίσει και φοβάμαι όμως..) (Κι αν όχι;)


You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Α χτες βράδυ βίωνα μία από τα ίδια ( συναισθηματικά!)
    Σκεφτόμουν πόσα έχουν μείνει πίσω, την έλλειψη χρόνου που ήδη έχω και ένιωθα μια πίεση στο στέρνο (άγχος λέγεται... και το ωραίο είναι ότι σπάνια με πιάνει!)
    Ηρεμούμε με βαθιές αναπνοές , γράφουμε χαρτάκι κάνουμε και σβήνουμε!
    Για κάποια εκ των προτέρων ξέρουμε ότι θα τα κάνουμε καθυστερημένα. Ε δεν θα τρελαθούμε κιόλας!!

    Καλή εβδομάδα αγαπάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αριστεα αχ! και ενας απο τους στοχους μου φετος ειναι να μην αγχωνομαι! ναι καλα! Ποιος εγω;
      τα γραφω και σημερα αρχισα τα βελακια παλι (δλδ οτι μεταφερονται στην επομενη μερα καθολου δεν μαρεσει αυτο)
      Με εχει καταβαλει η κουραση και ειμαι μες την γκρινια και δε μου αρεσει καθολου αυτο!!

      Διαγραφή
  2. Ας τα πάρουμε με τη σειρά:
    α). Αν έχεις τη δυνατότητα και τον χρόνο, μένεις κάτω από τα σκεπάσματα. Αν όχι, σηκώνεσαι και τρέχεις!
    β). Κάνεις υπομονή και πού θα πάει, θα έλθουν και καλύτερες μέρες στον μπλόγγερ!
    γ). Κάνεις την καρδιά σου πέτρα και τα φτιάχνεις. Θες δεν θες!
    ε). Μπορεί να είναι μια δύσκολη εβδομάδα, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις!
    στ). Στύψε τρία πορτοκάλια και πιες τον χυμό τους, να πάρεις τις βιταμίνες τους, για να μην σε ρίξει τίποτα και
    ζ). Άκου την Άιρις από πάνω, που σου λέει για τις αναπνοές και δεν θα χάσεις!
    Αυτά...
    Καλή εβδομάδα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α) Δεν την εχω! θα ηθελα να την εχω ομως!!
      β) βαριεμαι να σου πω η αληθεια ειναι να πολυ ασχοληθω ξανα. αν μου ερθει ορεξη ισως κανω κατι, προς το παρον τωρα το αφηνω ετσι και λεω δεν βαριεσαι!!
      γ) τα παντα υπο σκεψην
      δ) θα δουμε πως θα κυλλησει προς το παρον ταλαιπωρουμαι απο ενα κρυωμα , κρυωνω δεν θελω να παω στη δουλεια και γκρινιαζω συνεχεια
      ε) προτιμω να τα τρωω χαχα
      ζ) την ακουω την ακουω..
      Αχ ας μου δωσει καποιος αδεια!!..
      ΓΚΡΙΝΙΑ

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers