Room Decoration

3:00:00 μ.μ.



On the 7th Day Of ...🎄
Φέτος το μόνο ξεχωριστό που συμβαίνει. Ψέματα… Πολλά ξεχωριστά συμβαίνουν φέτος…
Δεν θα στολίσουμε καθόλου το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στο σαλόνι του σπιτιού το όποιο δεν χωράει να μπει κάπου όποτε θα κάνει παρέα μόνο του με τα στολίδια του στην αποθήκη για φέτος..!
Το άλλο ξεχωριστό που συνέβη φέτος,  και είναι περίεργο για όλους όσους με ξέρουν καλά. Είναι το γεγονός ότι πήρα απόφαση να στολίσω το δωμάτιο μου ενώ δεν είμαι καθόλου οπαδός τον Χριστουγέννων.

Θα μου πεις, πως; Τι έγινε; Τι έπαθες κάλε; μετάλλαξη; Όχι θα σου πω, απλά μέσα σε όλα όσα ήθελα να αλλάξω φέτος στη ζωήμου, πηρέ η μπάλα και τις μαύρες διαθέσεις μου, δηλαδή κόντρα στην εποχιακή κατάθλιψη που με πιάνει ώρες είπα να χαρώ μοναχή μου και επιτέλους για μια χρόνια να στολίσω έστω μοναχά το δωμάτιο μου από νωρίς.


🎅


 Το χαριτωμένο μου μικρο δεντράκι 🎄

Εσείς στολίσατε; 

You Might Also Like

2 σχόλια

Από το Blogger.

Followers