What to wear on xmas?

3:00:00 μ.μ.




On the 11th of  Day of  🎄
Συνήθως πλέον δεν κάνω τέτοια post γιατί κυρίως δεν είμαι καλή στην φωτογραφία και θα έπρεπε να έχω τον προσωπικό μου φωτογράφο να του λέω τι ακριβώς έχω στο κεφάλι μου, όποτε η φωτογραφία να αντικατοπτρίζει την σκέψη μου. Anyways συγχωρήστε με που είμαι ατάλαντη και ας προχωρήσουμε στις προτάσεις – ιδέες που έχω για το τι θα μπορούσατε να φορέσετε αυτές τις γιορτινές μέρες!!



Αν αισθάνεστε έτσι πιο γιορτινοί και το συναίσθημα των Χριστουγέννων έχει φωλιάσει για τα καλά μέσα σας , μια όμορφη πρόταση είναι  να φορέσετε μια χουχουλιαρικη ζακέτα, γιατί πάνω από όλα comfort άλλα σε βουργουνδι χρώμα για να ταιριάζουμε με το mood
Eνα οff shoulder φόρεμα  εγώ έχω σε μπορντό και μαλιστα το ειχα παρει ακριβώς για να το ταιριάζω με την συγκεκριμένη ζακέτα και το φόρεσα στο προπέρσινο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι και τα πήρα τα κοπλιμέντα μου. + Τις υπέροχες over the knee suede μπότες


Για όλους εμάς που γενικά θέλουμε να είμαστε άνετοι βρε παιδάκι μου, ακόμη και σε τέτοιες μέρες η παρακάτω πρόταση μας ταιριάζει γάντι. 


Η υπεροχή χουχουλιαρικη ζακετουλα και εδώ (είπαμε statment piece )
Ένα cozy Pullover σε σαμπάνι χρώμα
Ένα μαύρο τζιν ή παντελόνι οτι σας κανει κέφι βρε παιδάκι μου
και υπέροχα suede μποτάκια με χρυσή λεπτομέρεια στο πλάι.

Ποια είναι η δική σας πρόταση για outfit των ήμερων, περιμένω προτάσεις στα σχόλια 

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Αγαπώ τις ζακέτες και πόσο μάλλον τις μακριές.
    Ωραίες οι προτάσεις Έλενα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω 3 τετοιες, μπορντω, γκρι και ασπρη και τις φοραω ολη την ωρα παιζει να ειναι τα πιο καλο επενδυμενα λεφτα που εχω δωσει ποτε..

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers