Ethans Birthday!!

3:00:00 μ.μ.


On the12th of Day of  🎄


Είναι ένα συναίσθημα που στην αρχή δεν μπορείς να το περιγράψεις σε κανέναν αλλά έχει τα παρακάτω συμπτώματα:
1.       Τα μάτια σου λάμπουν
2.       Η κάρδια σου χτύπα δυνατά
3.       Χαμογελάς σαν χαζό
4.       Θέλεις να κάνεις τα πάντα γι αυτόν
5.       Και ξαφνικά εφεύρεις δίκες σου λέξεις.
Με αυτές τις λέξεις μπορώ να περιγράψω τον έρωτα, ίσως άλλοι άνθρωποι να μπορούν καλύτερα από μένα, αλλά εγώ μόλις τον κοιτάω μόνο έτσι μπορώ να περιγράψω τα συναισθήματα μου γι αυτόν.
Πριν 4 χρόνια γεννήθηκε ο μεγαλύτερος έρωτας (και η αγάπη μαζί του) της ζωής μου. Μπορεί να μην μπορεί να μου πει όσα θα ήθελε, μου τα δείχνει όμως και εκφράζεται με το παραπάνω. 4 χρόνια πριν ούτε που φανταζόμουν ότι θα έρθει στη ζωή μου και θα την αλλάξει κατά αυτόν τον τρόπο.
Η χαρά και η αγάπη που προσφέρει νομίζω τα λέει όλα!! Μαζί με όλα τα παιχνίδια που κάνουμε. Είναι κακομαθημένος; Σίγουρα ! Αλλά το αξίζει και με το παραπάνω!!
Χρόνια πολλά λοιπόν στον Ethan μου με πολλά παιχνίδια , βλέμματα αγάπης , αγκαλιές και υγρές μυτούλες για πολλά πολλά χρόνια ακόμη.

 

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Κοίτα φάτσα.☺ 🎂🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈 Χρόνια του πολλά.Ειναι και πατέρας. ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά και καλά στην ψυχούλα! 15 χρόνια είχα τον δικό μου τον Rex οπότε και ξέρω καλά πως νιώθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers