Sunday Routine

3:00:00 μ.μ.

 On the 9th  Day of 🎄
Αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω μετά από 1-2 συνήθως τα προλαβαίνω, εάν πρόκειται όμως για «μεγάλο ξεκαθάρισμα» χωρίζεται αναγκαστικά σε 2 μέρες και ο θεός βοηθός.
Ξυπνώντας το πρωί το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι αγαπούλες με τον Ethan εάν αυτό δεν γίνει, η μέρα μου δεν πάει καλά όπως και να το κάνουμε θέλω την αγκαλίτσα μου..
Και συνήθως η ώρα που ξυπνάω τα σαββατοκύριακα είναι 8:30 (όχι! Ξέρω τι θα πείτε σας καταλαβαίνω!)
Μετά αφού πιω το καφεδάκι μου, γιατί συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα αν δεν πιω καφέ και δεν φάω πρωινό
Ξεκινώ την κλασσική πλέον για μένα κυριακάτικη ρουτίνα. Τι πάει να πει πλησιάζουν γιορτές; Ακόμη χειρότερα..
1.       Μαζεύουμε ότι είναι πεταμένο κάτω, και πιστεψτε με ακομη και εγω που δεν εχω παιδια αλλα σκυλια και 2 μαντράχαλους βρισκω θησαυρούς στο πάτωμα. Γενικώς λοιπόν μαζεύω το σύμπαν…
2.       Τρώμε κάτι γιατί το φαί δίνει ενεργεία .. δεν θέλω σχόλια θα το χρειαστείτε..
3.       Αρχίζουμε το κλασσικό τρίπτυχο κάθε νοικοκυράς με τσεμπέρι
Ξεσκόνισμα – σκούπισμα σφουγγάρισμα.
4.       Πίνουμε ακόμη λίγο καφέ..
5.       Βάζουμε  ταυτόχρονα μια μάσκα προσώπου γιατί ποια γυναίκα για σπίτι που σέβεται τον εαυτό της δεν κυκλοφορεί σαν τον Hulk , βγάζουμε τα άλατα μας, τις κρέμες μας, ελέγχουμε το νεράκι να είναι ζεστό για να χωθούμε σε αυτή την υγρή πανδαισία και να νιώσουμε την ανανέωση βρε παιδί μου
6.       Κάνουμε Goal setting για την εβδομάδα και αυτό εάν προλάβουμε ε; αλλά συνήθως προλαβαίνουμε, δηλαδή εγώ ας πούμε κάνω 2-3-4-5-6 λίστες με το τι θέλω να γράψω εδώ , για να καταλήξω σε 2-3 τελικά που θα διαβάσετε εδώ περά. Κοιτάμε λίγο και το water intake γιατί εγώ δεν τα πάω καλά τελευταία με το νεράκι..
7.       Εάν έχετε φυτά καλό είναι να τα ποτίσετε ε; κρίμα είναι..
8.       Ήρθε η Ώρα για το Relax της Κυριακής νομίζω το καλύτερο είναι ότι μετά από τέτοιο ξεπάτωμα (γιατί εύκολα τα γραφούμε όλοι , αλλά αν μέσα σε όλα αυτά έχεις ξεσκαρτάρισμα και στόλισμα σπιτιού!!) Δεν προλαβαίνεις να μαγειρέψεις όποτε νομίζω σου αξίζει το πιτογυρο που λιγουρευόσουν ολόκληρη την εβδομάδα!
Ξέχασα τίποτα; Εάν ναι, αφήστε το μου στα σχόλια….
Τρέχω να προλάβω.

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Άσε κι εγώ πριν δύο ώρες τελείωσα από το πρωί!
    Αλλά τώρα κάααααααθομαι!
    Α, να χαίρεσαι και τον Ήθαν!
    Είδα που είχε γενέθλια τις προάλλες!
    Να του δώσεις ενα φιλί στη μουσούδα!
    Απο την αρτίστα να του πεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eιναι μανικι η γενικη σπιτιου, ειδικα οταν ειναι γιορτες!! Αχ! ευχαριστουμε πολυ!! του τα εδωσα και για να ξερεις σε φιλησε πισω, (μανια με τις οθονες αυτο το σκυλι!! χαχαχαχα)

      Διαγραφή
  2. Η Κυριακή και το Σάββατο ειναι ιδανικές μερες για να μείνεις στο κρεβάτι,να σκεφτείς,να χαλαρωσεις,να ξεκουραστεις.Ειναι διακοπή απ'την καθημερινότητα.Αυτό προτείνω (εκτός αν βγεις).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτους που προλαβαινουν, εγω δεν εχω ελευθερες μερες ομως οποτε το σπιτι το παιρνει η μπαλα το σαββατοκυριακο.

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers