Sick Routine?!

3:00:00 μ.μ.

Οn the 5th Day of 🎄

Μια οχι και τοσο καλη μερα εδω που τα λεμε ε; 
που το μονο πραγμα που θελεις να κανεις οταν σε εχει παρει απο κατω και εχεις φαει μπουνια απο τον καιρο , ειναι να κατσεις σπιτι και να χουχουλιασεις χωρις κανεις να σε ενοχλει.
Εαν εχετε την τυχη και μπορειτε να το κανετε αυτο γιατι μπορειτε να παρετε Day off εχει καλως εαν οχι ομως; και ειστε σαν και μενα ;
1. Ντουζ
Πρωτο πραγμα που ουσιαστικα κανω αφου σηκωθω και νιωσω οτι ολα τα κοκκαλα μου ειναι στη θεση τους ειναι να κανω ενα ζεστο μπανιο για να διωξω ολα τα μικροβια απο πανω μου, τουλαχιστον ετσι νιωθω. 

2.  Σκουφος
Εννοειται πως οταν εισαι σε αυτην την κατασταση δεν φτιαχνεις μαλλι τα χωνεις ολα μεσα σε ενα σκουφο για να αισθανεσαι καλα και να εχεις την αισθηση του χουχουλιασματος. Και φευγεις για δουλεια...
3. Πρωινο

Το πρωινο το θεωρω must ειμαι δεν ειμαι αρρωστη, και καθως ειμαι η βασιλισσα του ταπερ, παιρνω τα παντα μαζι μου στην δουλεια , ναι ναι ακομη και το πρωινο

Βρώμη με κανέλα γαρίφαλο και μήλο
Υλικά 
1 Ποτήρι γάλα
26γρ βρώμη
1/2 μήλο
μια πρέζα κανέλα
μια πρέζα γαρίφαλο
Προαιρετικά 1κγ μελι
Εκτέλεση
Βάζουμε σε ένα μπρίκι την βρώμη, τη κανέλα το γαρίφαλο και τα 100 γρ γάλα και περιμένουμε να δεσει, μεταφέρουμε σε ενα μπολ και περιχύνουμε με το υπόλοιπο γάλα, κόβουμε κομματάκια μισό μήλο και το βάζουμε και αυτό στο μπολ, προαιρετικά εαν θελουμε προσθέτουμε 1 κγ μελι 



Ο καφές φαντάζομαι δεν θελει εξήγηση, εαν ειμαι του θανατα τον αλλαζω με τσαι πρασινο

4. Σουπα Σουπα Σουπα και παλι Σουπα


Το μοναδικό που μπορω να σκεφτω για φαγητο παιζει να ειναι η σουπα ετσι; σε οποιαδηποτε μορφη, εγω τωρα εφαγα γιουβαρλακια εσεις μπορειτε να φτιαξετε σουπα με διαφορα λαχανικα, κοτοσουπα ή οτι σας κανει ορεξη γενικα  παντα τρωω σαλατες γενικα οταν ειμαι σε τετοια κατασταση ακομη παραπανω

5. Αγκαλιές πολλές αγκαλιές

 Δεν χρειαζεται εξηγηση αυτο..
6. Ταινιες και σειρες
Οταν εισαι αρρωστος κανεις δεν σε εμποδιζει να δεις οσες ταινιες και οσες σειρες θελεις εσυ!! Ακομα εαν εχεις κουραγιο να διαβασεις οσα βιβλια λαχταρα η ψυχη σου
Θα βρεις διαφορες προτασεις για σειρες και ταινιες εδω
και τις αποψεις μου για καποια βιβλια εδω

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Δε μου λες;
    Μπορώ να αλλάξω το πρωινό και να χτυπήσω αντ' αυτού δύο μελομακάρονα;
    Μέρες που είναι δηλαδή...

    Α ναι, δώσε και πάλι φιλιά στη μουσούδα του Ήθαν από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οτι θελουμε μπορουμε να κανουμε γιατι ποιος μας εμποδιζει;
      Του δινω του δινω τον εχω κατσιασει.. το κακομοιρο 3 εβδομαδες που ειμαι ετσι, δεν εχει φυγει απο διπλα μου...

      Διαγραφή
  2. Περαστικα κ χαρα στο κουραγιο σου αν μπορεις να τα κανεις ολα αυτα οταν εισαι αρρωστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ να σαι καλα!! φετος απο θεμα αρρώστιας ειχα την τιμητική μου, Καλη Χρονια!!

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers