Φέτος ήθελα να αλλάξω την ζωή μου

1:09:00 μ.μ.



Φέτος  ήθελα να αλλάξω την ζωή μου.
Μέσα σε 365 μέρες να δώσω το 100 % του εαυτό μου για να αλλάξω την ζωή μου προς το καλύτερο. Το είχα βάλει σκοπό. Είχα κάνει μέχρι και vision board με το τι θέλω ακριβώς να επιτύχω, να δω τι αποτελέσματα θα έχω , πόσες φορές μέσα σε αυτό το διάστημα θα χαμογελάσω, τι αλλαγές θα πρέπει να κάνω για να επιτύχω τους στόχους μου.
Έχουν περάσει 7 μήνες από τότε.. Με ασφάλεια μπορώ να πω ότι από όλα αυτά που ήθελα πραγματικότητα έχει γίνει μόνο ένα.
2-3 Χαμογέλα σπαρμένα από δω και από κει χωρίς ιδιαίτερη σημασία και χωρίς στιγμές που να μένουν χαραγμένες στην μνήμη.
Με τι γεμίζει μια ζωή σε 365 μέρες; Όταν η ζωή είναι στιγμές οι οποίες χάνονται στο χρόνο;
Με τι μετράμε το χρόνο;
 Πότε λέμε ότι αρχίζουν και τελειώνουν όλα;
Συνεχίζεται…

You Might Also Like

5 σχόλια

  1. Όταν σταματήσεις να κάνεις τόσα ερωτήματα, τότε -σιγα σιγά- θα γίνουν πραγματικότητα όσα επιθυμείς.
    Να θυμάσαι πως ποτέ σε αυτή τη ζωή δεν γίνεται στην ώρα που θέλουμε εμείς... έρχονται όταν δεν τα περιμένεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντα το μυαλο μου αναρρωτιεται για διαφορα.. Εσυ με ξερεις, στο μονο που διαφωνω λιγο ειναι στο οτι ερχονται οταν δεν τα περιμενεις, το θεμα μου γενικα ειναι να ερθουν τα περιμενω ή οχι αν και ειμαι της αποψης οτι πρεπει να το παλεψουμε λιγο
      Φιλια

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν, Έλενα, μερικές φορές όσο και να βάζουμε τα δυνατά μας, λίγα καταφέρνουμε... Το ερώτημα είναι, βάζουμε όντως τα δυνατά μας ή υπάρχουν κι άλλα που μπορούμε να κάνουμε; Και ερώτημα δεύτερο, αν πράγματι κάνουμε το καλύτερο δυνατό, γιατί ποτέ το καλύτερό μας δεν είναι αρκετό για να νιώθουμε ευτυχισμένοι; Τι είναι αυτό που πάντα λείπει;;...
    Φιλιά πολλά για μια υπέροχη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω προσωπικα δεν προσπαθησα οσο θα επρεπε και οσο θα ηθελα γιατι με πηρε απο κατω λογω αλλον γεγονοτων που συνεβησαν. Τωρα ομως θα προσπαθησω οσο μπορω και ας εμεινε λιγο ακομη μεχρι να φυγει και αυτος ο χρονος.

      Διαγραφή
    2. Δε θα σε παρηγορήσει αυτό που θα σου πω, Έλενα, αλλά εμένα η ζωή μου φέτος με πήγε σε τελείως διαφορετικό δρόμο από αυτόν που ήθελα... το έζησα και το απόλαυσα και έμαθα από όλα αυτά, δε λέω, αλλά όχι απλώς δεν πήγα μπροστά σε αυτά που σχεδίαζα, αλλά πήγα πίσω. Και κάπως έτσι, έχω τη φοβερή διάθεση να παραδοθώ για το υπόλοιπο 2018 και να μην προσπαθήσω πια... Το ξέρω πως δεν είναι καθόλου παρήγορο, αλλά τα πράγματα δεν έρχονται όπως τα θέλουμε πάντα...

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers