Α weekend full of food

10:00:00 π.μ.


Και που λέτε δεν είχα σκοπό να κάνω ανάρτηση τόσο σύντομα ,αλλά επειδή μεσολάβησε ένα σαββατοκύριακο γεμάτο δημιουργικότητα …. Στην κουζίνα είπα να σας δείξω όλα όσα φάγαμε και απολαυσαμε μέσα στο σαββατοκύριακο..Αφού δεν έχω λύσει το πρόβλημα με τον ύπνο ακόμα.. είπα να δημιουργήσω..


Μπιφτεκάκια, με γεμιστά in  a pot! say what?
θα σας εξηγήσω πάραυτα :
Έκανα την συνταγή για τα γεμιστά με ρύζι σε κατσαρολακι, γιατί κανένας δεν ήθελε να φαει γεμιστά, και όποτε εγώ επειδή είχα πεθυμήσει την γεύση του.. voila!


Χοιρινό με πιπεριές 


Η καθιερωμένη φανουρόπιτα συνταγή εδώ  

😜😍

Σύντομα Post για τις παραπάνω συνταγές


Ελπίζω να είχατε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Κανένας δεν ήθελε να φάει γεμιστά;
    Μα πως απαρνιούνται μερικοί το αγαπημένο μου φαγητό;
    Πάντως, από την άλλην βγήκαν ωραίες άλλες συνταγές.
    (Αλλά Εγώ σταθερή στα Γεμιστά!)
    😋😋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ το χοιρινό με τις πιπεριές λιγουρεύτηκα! αχχ! θέλουμε συνταγή εε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers