Mπαρες δημητριακών με σοκολάτα

1:59:00 μ.μ.


Aυτη συνταγή ξεκίνησε ως πείραμα, δηλαδή βασικά όπως οι περισσότερες συνταγές μου, όταν έχω νευρά, όταν δεν ξέρω τι να κάνω ή απλά βαριέμαι του θανατά..
Κάπως έτσι βγήκε αυτή εδώ η συνταγή..
Προειδοποιώ μην κάνετε την βλακεία και βάλετε το μείγμα στο ψυγείο για να το φάτε γρηγορότερα όπως έκανα εγώ, δεν θα κόβεται μετά!!


Τι χρειαζόμαστε :

  • 75 γρ. νιφάδες βρώμης
  • 150 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
  • 75 γρ. μαρμελάδα

Μια καλή ιδέα επισης ειναι να μπουν ξερά φρούτα αντι της μαρμελάδας. (Το οποιο τωρα το σκέφτηκα)
Λιώνουμε την σοκολάτα σε Μπεν Μάρι ή στα μικροκύματα
Μετά βάζουμε στην λιωμένη σοκολάτα τις νιφάδες βρώμης και την μαρμελάδα και ανακατεύουμε.
Στρώνουμε σε δυο λαδόκολλες  (μια κάτω – μια από πάνω) και το στρώνουμε με τον πλαστή  να ανοίξει και να γίνει τετράγωνο. Μια καλή ιδέα ίσως είναι να το στρώσετε σε ένα πυρέξ;
Εγώ πάντως το έκανα λουκάνικο χαχαχαχα και μετά το έκοψα σε μικρά στρόγγυλα κομμάτια και θύμιζαν σοκολατακια! :P
Ξανά υπενθυμίζω , όχι ψυγείο. Γιατί εγώ την πάτησα και έκανα 30’ ώρα να το κόψω. Δεν θεωρώ ότι εάν παγώσει κόβεται..

Εξαφανίστηκε μέσα σε δυο μέρες!!

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Καλέ σκούντα ότι εδώ έχεις συνταγή για μένα! ☺ Θα την έχανα αν δεν έβρισκα επιτέλους ένα απόγευμα να μπλογκάρω! Κοίτα τυχερή που ήμουν!
    Μιλ μερσί! :)))
    Φιλούρες!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω καπως ετσι ειμαι, που ωρα για μπλογκινγκ ... Ααα! δεν ηξερα οτι τρως τετοια!! αχα! να που σε πετυχα καπου! Μαλιστα ενδιαφερον! μου δινεις εμπνευση και για αλλες συνταγες !!
      Φιλακια

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω φτιάξει ποτέ μπάρες δημιτριακών και το θέλω πολύ! Του εμπορίου με τόση ζάχαρι... τις αποφεύγω!
    Σημειώνω την συνταγή και με την πρώτη ευκαιρία τις φτιάχνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers