I'm Kind Of Lost (Personal 4#)

8:34:00 μ.μ.

Είναι από τις μέρες που απλά ήθελα να γράψω.. Έτσι χωρίς ιδιαίτερο λόγο.
Η εβδομάδα φτάνει προς το τέλος της, και εγώ νιώθω αγχωμένη και ότι γενικά τα έχω κάνει μάνταρα παντού! Που δεν είναι και ψέμα, απλά νομίζω ότι τείνω να υπερβάλω λιγουλάκι.
Νιώθω «πνιγμένη» στην δουλεία και χωρίς προσωπικό χρόνο.. εάν σκεφτείτε ότι σήμερα βρήκα λίγο χρόνο να κάτσω να διαβάσω κάποια πράγματα που με ενδιαφέρουν (άρθρα, μπλογκς κ.α)
Δεν θα μιλήσω για κούραση..
Μου λείπουν άνθρωποι..
Ανησύχησα λιγάκι για τον Ιθαν αυτή την εβδομάδα επειδή δεν έτρωγε, αλλά τώρα έχει βρει την ζωηράδα του και όλα είναι καλά πάλι.
Μου λείπει λίγο ο παλιός τρόπος γραψίματος, κάπου – κάπου νιώθω ότι δεν εκφράζομαι.
Αλλά θα περάσει.. Είναι λίγο περίεργα σήμερα, δεν ξέρω γιατί..
Σου έχει συμβεί να θες να γράψεις τόσα πολλά και να μην σου «βγαίνει» τελικά τίποτα;
Αυτό έχω πάθει τώρα..


You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Σε μένα συμβαίνει πολύ συχνά! Και όταν με πιάνει, αργεί να με αφήσει! Αλλά περνάει :) Σίγουρα περνάει.
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καταλαβαινω, αλλα σε μενα νομιζω ειναι "δυσκολη" η προσαρμογη απο το ενα μπλογκ στο αλλο και η αλλαγη θεματολογιας. οποτε γι αυτο νιωθω μαλλον ετσι, ελπιζω για το καλυτερο και οτι θα περασει..
      Φιλακια

      Διαγραφή
  2. Το αγαπώ αυτό το τραγούδι!
    Αυτά τα σκαμπανεβάσματα όλοι τα έχουμε! Το θέμα είναι να μην μας παίρνει για πολύ καιρό από κάτω!
    Χαίρομαι που ο ΄Ίθαν είναι πολύ καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers