January Favorites

3:43:00 μ.μ.

Hello February...
Δεν έχω καταλάβει πότε, πέρασε ο πρώτος μηνάς του χρόνου.. Πάει και Ιανουάριος, που στις «τελευταίες» μέρες του, μας έκανε κρύο.. σε κάποιες περιοχές χιόνισε.. σε κάποιες απλά μας ταλαιπώρησε. (Ναι γκρινιάζω δεν μου αρέσει το κρύο!!)

Τι αίσθηση σας άφησε ο μηνάς που φεύγει;  
Ας περάσουμε, στα αγαπημένα του Μήνα Ιανουαρίου :
.Food Favorites.

(Ποτέ κόβουμε τα γλυκά είπαμε;)





Μέσα στο μηνά Ιανουάριο, δεν έκανα 1 δεν έκανα 2,αλλά έκανα 3 φανουρόπιτες!! Δεν χορταίνει το μάτι μου παιδάκι μου!! Τι να κάνουμε ;! Η πρώτη ήταν για τον λόγο που περιγράφω εδώ
Οι άλλες δυο ήταν και για να τις απολαύσουμε αλλά και για μια προσωπική μου επιθυμία, που δεν θα ήθελα να αποκαλύψω.. Δυστυχώς μέχρι την στιγμή που μιλάμε, δεν έχει πραγματοποιηθεί, αλλά όλα για καλό, δεν θα στεναχωρηθώ. Για το μόνο, που στενοχωριέμαι είναι για τα κιλά που πήρα και για την αλλεργία μου, κατά τα αλλά δεν πειράζει τόσο πολύ που δεν πραγματοποιήθηκε.
Θα κάνω ένα post με την συνταγή της Φανουρόπιτας σύντομα. Δεν προλαβαίνω τα ποστ τελευταία νομίζω δεν μου φτάνουν οι μέρες δεν ξέρω τι συμβαίνει.. Αγχώνομαι.. αγχώνομαι..

.Fashion Favorites.

Aυτη εδώ την κάπα, την πήρα λίγο πριν τα Χριστούγεννα και όλο προσπαθώ να κάνω συνδυασμούς που να ταιριάζουν για να την φοράω όλο και πιο πολύ... είναι ζεστή και την έχω βολευτεί παρά-πολύ.
.Book Favorites.

Το review έρχεται σύντομα.

Το αγαπημένο μου, βιβλίο γι αυτό το μηνά ήταν, το F*Love από την Tarryn Fisher για το όποιο είναι αρκετά διαφορετικό από τα συνηθισμένα βιβλία της Tarryn.


Ποια ήταν η ποιο όμορφη στιγμή σας για τον μηνά Ιανουάριο;


Ελπίζω ο Φεβρουάριος να μας επιφυλάσσει, όμορφες-ζεστές στιγμές, αλλά και εκπλήξεις.

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Η πιο ευχάριστη στιγμή μου για τον Ιανουάριο είναι που τελείωσε..
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φτάνω εδώ στο πλάισιο για να αφήσω σχόλιο και διαβάζω το σχόλιο του Μιχάλη και έσκασα ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά! Έγραψες Μιχάλη, έγραψες! Λοιπόν, κοπελιά περιμένω την συνταγή της Φανουρόπιτας που τόσα χρόνια όλο λέω θα φτιάξω και δεν ε΄χω φτιάξει ποτέ. Ε, με την συνταγή σου, δεν θα το αναβάλω άλλο. Η κάπα τέλεια και συνδυάζεται με πολλά ρούχα! Το βιβλίλ δεν το ξέρω, διότι δεν έτυχε να διαβάσω τίποτα από την συγγραφέα.
    Η πιο όμορφη μου στιγμή για τον Ιανουάριο; Τα γέλια μέχρι δακρύων=ευτυχία! (δεν θα αποκαλύψω άλλας! χεχεχε!!!)
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχουμε Φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers