Open Book

10:38:00 π.μ.


Έχω καιρό να γράψω για κάποιο βιβλίο και αυτό, οφείλεται κυρίως στο ότι ξεκινώ κάποιο και μετά το παρατά και δεν διαβάζω  εδώ και 1 χρόνο περίπου. Πρόσφατα έπεσε στην αντίληψη μου, ότι η αγαπημένη μου, Jessica Simpson  έγραψε την αυτοβιογραφία της. Τώρα θα μου πεις τόσο νέα και έκατσε να γράψει την αυτοβιογραφία της; Και εγώ την ιδία απορία είχα.  Και δεν είμαι και άτομο που διαβάζει βιογραφίες γενικότερα. Αφού λοιπόν το έψαξα να δω εάν αξίζει να το αγοράσω  έκανα την αγορά μου, και μπορώ ναπω ότι είναι το μόνο βιβλίο που τέλειωσα, τουλάχιστον για φέτος.

Αλλά προτού σας πω λίγα λόγια για το βιβλίο , λέω να σας πω λίγα λόγια για την Jessica.

H Jessica Simpson, είναι τραγουδίστρια, ηθοποιός και fashion designer. H Jessica ξεκίνησε περίπου στα 8 της χρόνια αν θυμάμαι καλά μαζί με τις εξίσου διάσημες / διάσημους  Britney Spears , Justin Timberlake, Christina Aguilera, Ryan Gosling για να περάσει οντισιόν για το mιcky mouse club. Αφού τελικά δεν την πήραν γιατί έπαθε stage fright και δεν πέρασε την οντισιόν της κανανε όμως λίγα χρόνια αργότερα συμβόλαιο και έβγαλε το πρώτο της τραγούδι :


 

Εγώ την έμαθα από το γνωστό σε όλους μας MTV, και κάποια χρόνια αργότερα είχα φάει μεγάλο κόλλημα με  το Newlyweds που ήταν νομίζω αν δεν κάνω λάθος το πρώτο reality που βγήκε και έδειχνε τη ζωή της, με τον άντρα της ,(εκείνη την εποχή, είναι ξανά παντρεμένη) Nick Lachey.

Και μετά εγώ απλώς την «έχασα»

Τώρα για το βιβλίο.

Το βιβλίο μας διηγείται όλη την ζωή της, από την αρχή μέχρι και την τωρινή στιγμή που μιλάμε. Ουσιαστικά σου δίνει, χωρίς να κρύβει τίποτα μια παρά μα παρά πολύ «καλή» εικόνα για το τι σημαίνει ουσιαστικά να είσαι  στο χώρο του θεάματος και του τραγουδιού ιδιαίτερα. Το body shaming , το να μην θέλεις να κάνεις κάποια πράγματα αλλά να αναγκάζεσαι να τα κάνεις, το να θέλουν όλοι να σε κάνουν Britney αλλά να μην είσαι «κομμένη» για να γίνεις Britney (που εδώ που τα λέμε η Βjitney είναι μηχανή του συστήματος ) το πώς σε οδηγεί όλο αυτό στον αλκοολισμό, στο να μην θες να πιστέψεις κανέναν, πως είναι να σε χρησιμοποιούν, πως είναι να φοβάσαι μόνιμα ενώ το μόνο που ήθελες να κάνεις είναι να ζήσεις το όνειρο σου. 


Και τελικά να καταλήγεις να αποσύρεσαι από την βιομηχανία του τραγουδιού γιατί δεν τους αντέχεις άλλο και να στήνεις μια βιομηχανία ρούχου για όλους τους τύπους γυναικάς , αλλά πάλι να σε σχολιάζουν και να σε αποκαλούν μονιμως χοντρή. Μέσα σε όλα αυτά, η αγωνιά του να προσπαθείς να κάνεις παΐδι και να ανταποκριθείς σε όλα όσα σου ζητούν.

 

Για μένα ήταν πολύ ευχάριστο το συγκεκριμένο βιβλίο. Δεν μετάνιωσα καθόλου. Και μάλιστα αν σας αρέσουν οι βιογραφίες σας το πρότεινω. 


You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Αγαπημένη φωνή η Jessica Simpson!
    Όλα τα της τα τραγούδια τα άκουγα.
    Δεν ήξερα ότι έβγαλε βιβλίο.
    Ενδιαφέορν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers