Hello

7:45:00 μ.μ.


Hello, ξέρω ότι , έχω πάρα-πολύ καιρό να γράψω και ότι έχω χαθεί, Η αλήθεια είναι ότι από τις αρχές του χρόνου, μου πήγαν τα πράγματα κάπως ανάποδα. (ανάδρομο έχει αυτή η χρόνια;). Δεν έγιναν κάποια πράγματα όπως τα ήθελα, για αλλά, ίσως να μην προσπάθησα εγώ αρκετά, κάποια αλλά άλλαξαν εντελώς , άλλαξα και εγώ μαζί τους , προσπαθώ η αλήθεια είναι σε κάποια πλέον να με βάζω πρώτη, ίσως να μην τα καταφέρνω πάντα αλλά τουλάχιστον προσπαθώ. Γενικά περνάω λίγο δύσκολα.
Θέλω να ελπίζω μα πάνω από όλα εύχομαι να πάνε όλα καλά από ‘δω και πέρα και να είμαι πιο συνεπής με τις αναρτήσεις μου.

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Καλώς ήλθες στο βλογ σου!
    Καταλαβαίνω τι λες.
    Και για μένα ήταν δύσκολη αυτή η χρονιά από την αρχή της και συνεχίζει να δυσκολεύει περισσότερο.
    Έκανα επίσης πολλές απουσίες από τη βλογογειτονιά, αλλά τελικά γύρισα και, μπορώ να πω, με βοηθάει όλο αυτό!
    Και πάλι σε καλωσορίζω και εύχομαι όλα να είναι καλύτερα από εδώ και πέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers