Κουλουράκια νηστίσιμα

3:00:00 μ.μ.

Κοίταξε τα δεις τι μου έχει συμβεί! εγω μπήκα να γράψω την συνταγή μου, την νόστιμη την υπεροχή που ψίχουλο δεν έμεινε! ευλογαω τα γένια μου ναι!! και πέφτω πάνω στην ανάρτηση της αγαπημένης μου φίλης Αρτίστας  εδω   να μπείτε να την διαβάσετε, και μου ανάψανε τα λαμπάκια! Πάραυτα σας δίνω την συνταγή για τα φανταστικά κουλουράκια μου που ειναι και νηστίσιμα και πολυ ταιριάζουν με το κλίμα των ήμερων.



 Υλικα
200 γρ. ελαιόλαδο
120 γρ. χυμό πορτοκάλι
ξύσμα από ένα πορτοκάλι
200 γρ. ζάχαρη
1 βανιλια 
1 κ.γ. μπέικιν πάουντερ
½ κ.γ. σόδα
½ κ.γ. κανέλα
600 γρ. αλεύρι

Εκτελεση 
Ανακατεύουμε με ένα σύρμα χειρός το λάδι, τον χυμό, το ξύσμα,  τη ζάχαρη και την βανίλια  σε ένα μπολ.
Σε ένα αλλο μπολ βάζουμε το αλεύρι και τα υπόλοιπα υλικά  με ένα κουτάλι.
Ενσωματώνουμε τα δύο μείγματα και ανακατεύουμε τη ζύμη καλυτερα με τα χερια (με γαντακια μιας χρησης και αν χρειαστεί προσθέτουμε και ελάχιστο αλεύρι ακόμα. θα το δειτε λιγο με το ματι να ειναι μια ζυμη οποια να ειναι μαλακη και να δουλεύεται, θα μοιάζει με μπισκοτενια.
Πλάθουμε μικρά κουλουράκια,  και τα βάζουμε σε ένα ταψί που έχουμε βάλει λαδόκολλα πάνω του.
Ψήνουμε για 20-25 λεπτά σε προθερμασμένο φούρνο στους 180ο C στον αέρα.

*σημειωση : είναι αρκετά μαλακή η ζύμη και δεν θα ειναι εύκολο να βγει το κλασικό σχήμα "πλεξούδα" όποτε προτιμήστε ενα οβαλ σχημα 

Εαν τα φτιαξετε να μου πειτε εντυπώσεις
Σας φιλω

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Έλα βρε και έψαχνα μια τέτοια συνταγή για κουλουράκια.
    Θα φτιάξω και θα σου εντυπώσεις.😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρέπει να είναι καταπληκτικά αυτά τα κουλουράκια!
    Όμως δεν θα τα φτιάξω, γιατί θα τα φάω και λέω να το αποφύγω επειδή πρόκειται σε λίγες ημέρες να κάνω τα πασχαλινά, οπότε και θα τσακίσω εκείνα!
    Μιλ μερσί για την αναφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers