March Love List

3:00:00 μ.μ.


Έχοντας τόσα πράγματα να κάνεις, καθόλου ελεύθερο χρόνο και 100 ανθρώπους να γκρινιάζουν γύρω σου (που δεν την αντέχω καθόλου όμως την γκρίνια) βρήκα λίγο χρόνο επιτέλους να γράψω, παλεύοντας ταυτόχρονα λίγο με την υγεία μου.
Θα σας πω για κάποια πράγματα τα όποια αγάπησα τον Μηνά Μάρτιο.
 Αγαπημένη ταινία :  Walk. Ride. Rodeo.
Είναι η αληθινή ιστορία της Amberley Snyder η οποία έμεινε παραλυτη μετά από ενα τροχαίο και σου δείχνει όλο τον αγώνα της και την επίμονη της να ιππεύσει ξανά το αγαπημένο της άλογο όπως και να επιστρέψει στην αρένα.





 Ποιον αγάπησα : Αγαπημένο πρόσωπο :  Νομίζω ότι αγαπημένα μου πρόσωπα είναι Ο Dax Shepard & η Kristen Bell  Δεν εχω ξανά δει τόσο αγαπημένο ζευγάρι, να ταιριάζουν μέσα στο goofiness τους και να παραδέχονται ότι ναι κάνανε μαζί ψυχοθεραπεία στην αρχή της σχέσης τους για να βρουν τρόπο να μην διαφωνούν σε σημείο που να το τραβάμε στα άκρα αλλά να  μπορούν και οι δυο να βρίσκουν τρόπους επικοινωνίας. Θεωρώ πως στην περιγραφή το παρατραβάνε λίγο γιατί 9 στις 10 φορές αστειεύονται αλλά τους αγάπησα. 


Αγαπημένο φαγητό : Μπακαλιάρος - σκορδαλιά  Λογικό ακούγεται ε; χαχααχα

Πρώτη φορά φέτος  είπα να νηστέψω από την Καθαρά Δευτέρα και μετά ελπίζω να τα καταφέρω μέχρι το Πάσχα. Να μου στείλετε όλη την καλή σας ενεργεία για να τα καταφέρω.😜


Αγαπημένο Πότο : Iced Latte απο τα coffe Island 
 * Η φωτογραφία δεν ανήκει σε μένα αλλα στα coffee Island


Αγαπημένο Τραγούδι : Lost without you - Freya Ridings




Ποια είναι τα δικα σας  αγαπημένα, τι σας έκανε να αισθάνεστε ομορφα ;

Σας φιλω 

You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Ααααααα, ζήλεψα (με την καλή έννοια)!
    Θα πάρω κι εγώ έναν τέτοιο καφέ απο το κόφι άιλαντ της γειτονιάς μου!
    Εμένα το αγαπημένο του Μαρτίου είναι το πρώτο παγωτό της σεζόν στις 25 του μήνα.
    Το οποίο επαναλαμβάνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα πλέον!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers