Notebook Challenge

7:44:00 μ.μ.

 Είμαι συλλέκτης.
Αλλά είμαι συγκεκριμένη συλλέκτης, κάνω συλλογή από κούπες και σημειωματάρια.
Αυτή τη φορά όμως , θα σας μιλήσω για τα σημειωματάρια- τετράδια  και κάθε είδους stationary. Τι να κάνω; Έχω φάει κόλλημα. Κρατά χρόνια αυτή η κολόνια.
Μαζεύω τετράδια – σημειωματάρια- ημερολόγια. Μαζεύω , μαζεύω, μαζεύω. Αλήθεια δεν νομίζω να σταματήσω ποτέ. 

Γι αυτό και έτσι ξαφνικά, όπως μου έρχονται όλα, καθώς χάζευα διάφορα site με το ίδιο περιεχόμενο, stationary lovers, ναι υπάρχουν κι άλλοι σαν έμενα!!!  « έπεσα» πάνω στην ιδέα που λέγεται “Notebook Challenge”.
Η δημιουργός του, Sarra Cannon , αποφάσισε στις αρχές του 2019 να ξεκινήσει ένα challenge με τον εαυτό της, χρησιμοποιώντας όσο καλύτερα μπορούσε , τα πάνω από 100+ (ναι ναι!!) σημειωματάρια – τετράδια- ημερολόγια που έχει στη κατοχή της, χρησιμοποιώντας  1 σημειωματάριο κάθε μηνά όπως εκείνη θεωρούσε ότι θα την εξυπηρετούσε.
Δεν έχει σημασία εάν είναι μισό -γραμμένα ή εντελώς καινούργια , σημασία έχει να τελειώσουν μέσα στο μηνά. Όποτε συνολικά θα έπρεπε να γεμίσει 12 σημειωματάρια.
Κάποια αλλά θα τα δώριζε καθώς θα συνέχιζε το challenge


Όποτε με το που διάβασα το συγκεκριμένο post, αποφάσισα να υιοθετήσω την ιδέα της και να «γεμίσω» 12 σημειωματάρια, αρχίζοντας από αυτό το μηνά μέχρι τουλάχιστον τον Οκτώβριο του 2020.
Θα μου πείτε το πιο σωστό, θα ήταν να το ξεκινήσω από τον Ιανουάριο αφού μπει η νέα χρόνια αλλά εγώ σκέφτηκα ότι αφού «στη βράση κολλάει
το σίδερο» όπως πολύ σωστά έλεγαν οι παλαιότεροι, γιατί να μην το ξεκινήσω από τώρα;

Ίσως κάνω και update μια φορά το μηνά  για να καταγράφω «πως τα πάω» και θα σας δείχνω και το επόμενο σημειωματάριο που θα χρησιμοποιήσω.


Αυτά για τώρα
xoxo

 post: My 2019 Notebook Challenge!

You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Σημειωματάρια.
    Ωραία είναι για συλλογή!
    Κι αν γράφεις και σ' αυτά, ακόμα καλύτερα!
    Εγώ δεν γράφω πλέον. Πληκτρολογώ μόνο.
    Παρόλα αυτά άμα βρω μολύβι να μου αρέσει το κρατάω.
    Ναι, κάνω συλλογή από μολύβια.
    Για λίγο καιρό. Μετά τα χαρίζω στα παιδάκια των ανιψιών του Ήρωα. Και παίρνω άλλα. Κι αυτά για λίγο και μετά χάρισμα. Και πάει λέγοντας!
    Τι να ευχηθώ;
    Να τα χιλιάσεις τα σημειωματάρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers