#Καψε το βιβλιο (Love in Rewind)

10:00:00 π.μ.




Δεν είμαι σίγουρη τι πρέπει να γράψω....

Σίγουρα δεν το είχα για το #κάψε το βιβλίο , όταν άρχισα να το διαβάζω.
Ίσως οι πιο ρομαντικές ψυχές από μένα να το βρουν όμορφο. Συμπαθητικό για πρώτο βιβλίο ανερχόμενου συγγραφέα αλλά…


Έχουμε την Emily κοριτσάκι 18 χρόνων, και έχουμε και τον Louis άντρας 30 χρόνων τώρα θα μου πεις τι κάνουν αυτοί οι δυο μαζί; Ο ερωτάς είναι τυφλός θα σου πω εγώ..
Ένα πράγμα που απολαμβάνω κάθε φορα σε τέτοιου ιδιους βιβλια ειναι η προσπάθεια του συγγραφέα για το dirty talk οταν πρέπει να περιγράψει τον έρωτα, δεν εχεις παράπονο ως ρομαντική ψυχη αυτό θα πω, αλλα δεν είναι και firty shades of grey ε;

Τι μου αρεσε
1.Το οτι τον φωναζε Pip καθε φορα γελουσα
2.Οι αναφορες και τα link στα 80'οs τραγουδια
3. Η Sara η καλυτερη φιλη της Emily
Τι δεν μου αρεσε 

1.Το όλο insta- love που υπήρχε, οκ να το καταλάβω οτι είναι έρωτας κτλ , αλλα το να μεταμορφωθεί ο αλλος σε Perfect Boyfriend/husband σε μια βράδια ηταν λίγο υπερβολικό.
2.Το οτι η Emily πήρε μια τόσο βιαστική απόφαση βασισμένη σε κατι χωρις να γνωρίζει ουσιαστικά τι εχει συμβεί παρατώντας 2 παιδιά πίσω της

Παρόλα αυτά ξέρω οτι υπάρχουν άτομα που ισως απολαύσουν περισσότερο από μενα αυτό το βιβλίο. Είναι πολύ καλο εαν θέλεις να ξεφυγεις χωρίς να χρειαστεί να σκεφτείς το οτιδήποτε,

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Δεν είναι το είδος που μου αρέσει αλλά ok θα πω κι Εγώ μην κολλάμε στις ηλικίες. ΑΧαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε εμενα ηταν του γουστου μου, αλλα ηθελα καποιο για να μην σκεφτομαι, και εκανε την δουλειαα του χαχαχα

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers