Τα σωστα ζυμαρικα

10:00:00 π.μ.


Η μακροχρόνια σχέση που έχω με τα μακαρόνια  και η πεινά που έχω γι αυτά, δεν νομίζω να καταλαγιάσει ποτέ. Και όταν με πιάνει η επιθυμία να φάω μια μακαρονάδα βγαίνω στο κυνήγι.
Και όταν ο καιρός είναι έτσι, θέλεις να φας τα μακαρόνια σου να πιεις ένα ποτήρι κρασί και να νιώσεις ότι ζεις αλά ιταλικά.
Βγαίνοντας λοιπόν στο κυνήγι για τα τέλεια ζυμαρικά ξεκινήσαμε για γνωστή αλυσίδα σε κοντινή μου περιοχή, μέχρι να το βρούμε εκεί που ήταν κρυμμένο στα στενά… Πέρασε μια ώρα ! χωρίς καμία τύχη να βρούμε παρκινγκ! και κάναμε και ένα κυνήγι κρυμμένου θησαυρού για να βρούμε πως στο καλο θα βγούμε κεντρικά απο εκει..
 Τι τραβάω  η κοκκινομάλλα για μια μακαρονάδα μου λέτε; Τι;

Μετά θυμήθηκα ότι υπάρχει ένα παράρτημα κοντά εκεί που είχα δώσει για δίπλωμα οδήγησης, Ξεκινάμε λοιπόν για εκεί, για καλή μου τύχη λοιπόν βρήκαμε παρκινγκ ακριβώς απέξω
Μπήκαμε μέσα κατευθυνθήκαμε για το τραπέζι μας, ωπ λέω τύχη καναπές! Βολεύτηκα η κυρία και περίμενα.

Τρελαίνομαι γι αυτά τα ψωμάκια...


έρχεσαι σίγουρα για τα ζυμαρικά αλλά εκτός απο αυτό ειχα μεγάλη λιγούρα για μια ceasar
                                                                              😍
Περιττό να πω οτι εξαφανίστηκε σε τρία λεπτά ε;
Αναρωτιέμαι ποιος παραγγέλνει την μικρή όταν πρόκειται γι αυτήν την σαλάτα;

Κανεις δεν μιλαει για μεριδα οταν προκειται γι αυτο 
Τι σημαίνει μερίδα; 😋😂😜
Πλήρης και απολυτή ευτυχία!

Εαν μπορείτε να διαχειριστείτε ολα τα συναισθήματα της πρώτης μπουκιάς χωρίς να κλείσετε τα μάτια σας τότε είστε σίγουρα δυνατότεροι από έμενα!



You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Ουάου! Αυτή πια η σαλάτα τρελαίνεται μια Φίλη μου και πάντα αυτή παραγέλνουμε κι ας μην τρελαίνομαι Εγώ η ίδια. Τα ζυμαρικά της τελευταίας φωτο εντάξει λιγουρευτηκα. Αλλά και στο ποτήρι ...κρασί είναι; Πιο πολύ στο κρασί θα σταθώ. Αχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ εμενα ειναι η αγαπημενη μου σαλατα!!! Τα ζυμαρικα της φωτο ηταν απαιχτα φιλεναδα!! ασε ασε τωρα που το σκεφτομαι λιγουρευομαι!! Κρασι ειναι ναι ναι χαχαχαχαχα ωραιο ηταν χωρις να ξερω πολλα απο κρασια!!

      Διαγραφή
  2. Αν φας τα ψωμακια και τη σαλατα, μετα δεν εχεις αρκετό χώρο για δυο πιάτα μακαρόνια. 😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω χωρο για τα παντα λες και δεν ξερεις σε ποια μιλας!! εδω ειχα χωρο για γλυκο.. χαχαχαχαχα

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers