Το μουσικο μου, top 20 του 2020

12:21:00 μ.μ.

 Μιας και ήταν μια πολύ περίεργη χρονιά και πρωτόγνωρη για όλους, το μόνο που κρατούσε συντρόφια σε όλους μας σε αυτές τις στιγμές, θεωρώ πως ήταν η μουσική. Λέω να σας δείξω το δικό μουσικό ταξίδι μέσα από της 20 Top επιλογές (με βάση το spotify) που άκουσα φέτος.

Μουσικό Countdown begins now:

20. Hall of fame - The Script

Ενα τραγουδι που σε ανεβαζει ακομη και αν δεν εχεις διαθεση, αγαπω την μπαντα απο την αρχη της, και θα συνεχισω να την αγαπω και να με συνοδευει και στην καινουργια χρονια..



19.Jim Brickman - Breathe, Dream, Pray, Love

Τώρα εγω να γελάσω; οχι θα το αφήσω για αργότερα, τραγούδι που γράφτηκε το 2016 ερμηνεύουν εκπληκτικά οι  Jim Brickman και η Delta Goodrem (η οποία θα αναφερθεί πολυ στο συγκεκριμένο countdown σας προειδοποιώ, αλιμονο!)


18.The fire Bishop Briggs

Τραγούδι το όποιο πρώτο άκουσα στο Greys anatomy χρόνια πριν, και με ακόλουθει από τότε… 


17.Scars- Michael Malarkey

Δεν είχα συνειδητοποιήσει  πόσο πολύ άκουσα το συγκεκριμένο τραγούδι μέχρι που το είδα στη λίστα, και μου προκάλεσε έκπληξη μπορώ να πω.

Για όσους δεν γνωρίζετε τον Michael Malarkey  ως όνομα, είμαι κατά 80% σίγουρη ότι τον γνωρίζετε ως παρουσία μέσα από το Vampire Diaries,υποδυόταν τον  Enzo, εάν δεν έχετε δει το Vampire Diaries ( Μα τι κάνετε; Καραντίνα έχουμε !! Δείτε το!)  Η τέλος πάντων ακουστέ το τραγούδι, και αν δεν σας μαγευσει η φωνή του ή δεν σας προκαλέσει ανατριχίλα τι να πω; Δεν ξέρω τι να πωωωωω 



16. Castles Freya Ridings

Φωνή που με αγγίζει .. Δεν ξέρω πως δεν ξέρω γιατί, η αλήθεια είναι πως περίμενα άλλο τραγούδι στη θέση του, από την συγκεκριμένη καλλιτέχνιδα , την όποια θα σας προτρέψω να ακούσετε εάν δεν την έχετε ξανά ακούσει..   




15. Breathe again-  Sarah Bareilles

Σιγά που δεν θα ήταν αυτή στο συγκεκριμένο TOP 20, από τότε που βγήκε, θυμάμαι τον εαυτό μου, να την ακούω από αρχή μέχρι το τέλος ξανά και ξανά , είναι πάντα η επιλογή μου όταν θέλω να κάνω cover τραγούδια και εύχομαι να της είχα γράψει τραγούδια..  και όχι δεν ντρέπομαι καθόλου να το πω!!

καθώς γράφονται αυτές οι γραμμές είναι ένα απο τα τραγούδια που τραγούδησα..




14.  Silly Ho TLC

ΟΚ ΟΚ  😂 Όσοι είμαστε κοντά ηλικιακά σας θύμισα λίγο τα χρόνια που είσαστε έφηβοι; Ελάχιστα; Ούτε; Λίγο;  Όχι; Καλά..

Εγώ πάντως θα το πω , και γελαστέ ελευθέρα αυτό το τραγούδι είναι παραπολυ καλό για γυμναστική ,( που θεωρώ ότι μάλλον τις περισσότερες φορές εκεί το άκουσα)  και κατάλληλο για τραμπολινο. ΝΑΙ ΝΑΙ Τραμπολινο..

 Γενικώς για κούνημα.. όχι όχι ακουστέ!!  



13.  Enough – Delta Goodrem

Σας το πα;   Αρχικά θεωρούσα ότι το συγκεκριμένο κομμάτι θα βρισκόταν πιο ψηλά στη λίστα, αλλά όχι, είναι στη θέση 13, τώρα εγώ τι να πω για το συγκεκριμένο κομμάτι χωρίς να φάνω κάπως;  Φανταστικό, υπέροχο μπλα μπλα , με νόημα , (ντρέπομαι) αποτελούσε το Ringtone στο κινητό μου για παρά πολύ καιρό. Θα μπορούσα να πω πολλά δεν θα πω τίποτε.. 



12. Λογικά – Γιώργος Γιαννιας

Ναι , ναι και γω παραξενεύτηκα και αναρωτήθηκα μα πόσες φορές μπορεί να το άκουσες αυτό το τραγούδι , πόσες; Για να είναι στη θέση 12, το γιατί, θα το πω άλλου,  δεν ξέρω τι να πω , αλήθεια σπάνιες φορές που ακούω ελληνικά.. 




11. She used to be mine- Sarah Bareilles

Μίλησα και πιο πριν για την  Sarah, είναι από τα λίγα τραγούδια της που με κάνουν να κλαίω και πιο πολύ ίσως γιατί το νόημα που έχει είναι πολύ συγκεκριμένο, η Sarah ως Sarah είναι γνωστό ότι γραφεί από τις εμπειρίες της, Ο συγκεκριμένος δίσκος που βρίσκεται το συγκεκριμένο κομμάτι, είναι γεμάτος από προσωπικές της εμπειρίες.

Εάν νιώθεις χαμένος, άκουσε το κομμάτι / ναι και αυτο τραγουδησα 


ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΕΚΑΔΑ, ΠΡΟΣΔΕΘΕΙΤΕ 

10. Charlies Big Potato- Skank Anansie

Τραγούδι που μικρότερη με φόβιζε, σιχαίνομαι ακόμη το βίντεο κλιπ, αλλά η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει και την θαυμάζω έχει μια φωνή τόσο ξεχωριστή που δεν ξέρω αν μπορεί να συγκριθεί με άλλη .. 

(τραγουδαει...)




 

9.Eyes on Me Celine Dion

Τώρα εγώ χρειάζεται να κάνω σχόλιο γι αυτό το τραγούδι; Όχι δεν θα κάνω θα σας πω 2 πράγματα μόνο που σίγουρα δεν γνωρίζετε :

1.       Είναι γραμμένο από την Delta Goodrem

2.       Τα φωνητικά στο τραγούδι τα κάνει η ιδια η  Delta Goodrem

To Το αγαπώ γιατί είναι από τα πιο καλογραμμένα που έχω ακούσει ποτέ, λυπάμαι πολύ που δεν είναι γνωστό όσο θα έπρεπε.



8. Before You Go- Lewis Capaldi

 To αγαπώ. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που τον κάνει ξεχωριστό.. αλλά με συνεπαίρνει όταν τον ακούω να τραγουδά, ειδικά αυτό το κομμάτι.



7. Heart of Courage- Thomas Bergersen- Τwo Steps from Hell

Δεν ξέρω τι πρέπει να πεις για τα ορχηστρικά κομμάτια, περά του ότι αν είσαι μουσικός ή ονειρεύεσαι να γίνεις ότι εύχεσαι κάποια στιγμή να παίξεις σε μεγάλη ορχήστρα τέτοια κομμάτια;  Τον αγαπώ τον σέβομαι με ανατριχιάζει, δεν ξέρω τι να πω για τον άνθρωπο αυτόν. Πολλά κομμάτια του μα παρά πολλά έχουν υπάρξει σε μεγάλες ταινίες του Hollywood  κατά καιρούς.




6. Keep Climping Delta Goodrem

Τραγούδι τόσο ταιριαστό με το 2020 όμως που δεν έχετε ιδέα ! (insiders  scoop : κανονικά δεν ήταν να είναι το πρώτο single του καινουργιου  δίσκου,  ο οποιος θα κυκλοφορήσει αρχές του νεου ετους , αλλά βγήκε λογω τον συνθηκών επειδή θεωρήθηκε ότι ταιριάζει)




5. SantoriniYanni

Η μικρή συγγραφέας αυτου εδώ του blog,  oταν πήγε στη συναυλία στη Ακρόπολη , δήλωσε με πυγμή στη μαμά της ότι « Μαμά αυτό» Κοινώς θα γίνει ο βεζίρης στη θέση του Βεζίρη εεεε… όχι με συγχωρείτε… Θα γίνει ο Υannis στη θέση του Υanni. Όνειρο μου; Να έπαιζα μια φορά σε live μαζί του, και να τον ξανά συναντούσα άλλη μια φορά. Eιναι το είδωλο μου αυτό θα πω μόνο 





4. Unstoppable Sia

Εντάξει παιδιά, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ για αυτό τραγούδι είναι το εξής , παίζει να ήταν το τραγούδι γυμναστικής μου για όλο το 2020 γι αυτό και βρίσκεται τόσο ψηλά, 1 ώρα λούπα να ακούς Sia , φοβερό τραγούδι, σε ανεβάζει ,σε δυναμώνει και ξεχνάς ότι σε πονά.

Την αγαπώ γιατί μιλαει στις καρδιές όλων νομίζω

Note: Μην ακούσετε ποτέ αυτό το τραγούδι όταν οδηγείτε, είναι άκρως επικίνδυνο


3. Όνειρα – Λένα Ζευγαρα

Γελαστέ μαζί μου κι εσείς, πράγματι δεν ξέρω ΓΙΑΤΙ1  βρίσκεται το συγκεκριμένο τραγούδι τόσο μα τόσο ψηλά! Τι κόλλημα είχα φάει;! Να κατηγορήσω τον Μουτσινα γι αυτό; Θα κατηγορήσω τον Μουτσινα ! Αυτός φταίει! Που κάνουμε όλοι σαν τρελοί με το συγκεκριμένο κομμάτι, έλα έλα πείτε την αλήθεια, και εσείς το χορέψατε.




2. Paralyzed Delta Goodrem

Ακόμη δεν έχω ξεπεράσει το γεγονός ότι, το συγκεκριμένο κομμάτι δεν βρίσκεται στο νούμερο 1 αυτού του top, και μέσα μου χτυπιέμαι… ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ2

Επρεπε να ησουν νουμερο 1 ! ( Θα πεσει το σπιτι μου να με πλακωσει!)

Δεν θα αποκαλύψω ποτέ την ανάμειξη μου και το τι αισθάνομαι γι αυτό το τραγούδι , όσοι με ξέρετε προσωπικά τόσο ώστε να γνωρίζετε καλώς , όλοι οι υπόλοιποι συγγνώμη απλά θα πω ( Shameless promo insert) ακουστέ το τραγούδι τόσο ώστε να πάει νούμερο 1 !


1. I see red - Everybody loves an outlaw
Πραγματικα αγαπημενο κατα τα αλλα spotify μου , εγω γιατι νομιζω οτι το εχω ακουσει αυτο ολο και ολο 5 φορες; που μου το βγαζεις και πρωτο; μα ποσες φορες παιζει να το ακουσα; Οκ ενταξει την ταινια την ειδα 2 φορες ( 365 dni στο netflix) Το τραγουδι γιατι; 
Ειμαι απογοητευμενη που εσυ εισαι το νουμερο 1 του 2020 μου, και καθολου δεν ντρεπομαι να το πω
το τραγουδι κατα τα αλλα ειναι ωραιο.


O top Καλλιτεχνης μου για φετος ηταν ΦΥΣΙΚΑ 
Η Delta Goodrem ( αλιμονο 😂)



Με τα λύπης μου, σας αφηνω, ευχομαι σε ολους σας, χρονια πολλα με υγεια και οτι αλλο επιθυμειτε, και ελπιζω να τα πουμε και παλι με το νεο ετος. 



 

You Might Also Like

2 σχόλια

Από το Blogger.

Followers