What (and i can't stress this enough) the fuck?

10:37:00 π.μ.


Δεν είχα σκοπό να γράψω, γιατί δεν ξέρω πραγματικά τι να γράψω. Θα μου πεις έχω τα ημερολόγια μου που ασχολούμαι, μέσα στην καραντίνα ξανά ξεκίνησα να γραφώ και μουσική.. Νιώθω περίεργα, γενικά νιώθω περίεργα με όλα, με τον κόσμο, με όλα αυτά που συμβαίνουν που ακούγονται , γενικά στον κόσμο αλλά και προσωπικά.
Πραγματικά δεν ξέρω νιώθω ότι έχω φτάσει πια γενικά σε όλα στον πάτο. Προσπαθώ να θυμηθώ τα προηγούμενα χρόνια, που ήμουν , που βρισκόμουν , από πού πιανόμουν για να παλεύω με όλα. Φυσικά και με έχουν πιάσει ανησυχίες για προσωπικά θέματα, θέματα υγείας, για όλα όσα θα μπορούσα να αγχωθώ  πλέον αγχώνομαι, το θέμα είναι ότι ουσιαστικά προσπαθώ να βρω το φως και την ελπίδα μου. ΞΑΝΑ.
ΤΩΡΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΑΥΤΟ :

Τουλάχιστον δεν έχω  χάσει το χιούμορ μου

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Νομίζω πως πολλοί νιώθουμε το ίδιο με σένα.
    Εγώ πάντως νιώθω αρκετά σαν να είμαι στον πάτο...προσπαθώ να μην πέσω...οπότε σκέφτομαι όσο γίνεται θετικά και προσπαθώ για το καλύτερο.
    Εκεί έξω (αλλά και μέσα στον δικό του κόσμο ο καθένας) όλα μοιάζουν αν όχι κάπως χαμένα, σίγουρα δεν υπάρχει καμία σιγουριά και είναι λες και περπατάμε σε τεντωμένο σχοινί.
    Ίδωμεν για τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εισαι ο μονος ανθρωπος που σκεφτομαι , οτι ακομη και αν ολα πανε σκατα εσυ βρισκεις κατι θετικο, προσπαθω να το υιοθετήσω σαν οπτικη, αλλα δεν ξερω αν θα τα καταφερω.
      Θα δουμε..

      Διαγραφή
  2. Γράφε, γράφε!
    Γράφε μουσικές, στίχους, ημερολόγια, γράφε ότι αγαπάς!
    Κακό δεν κάνει!
    Τώρα για άγχος δεν θέλεις να μιλήσεις μαζί μου, γιατί κι οι δυο θα χειροτερέψουμε!

    Καλέ γιατί; Μια χαρά είναι η Καιτούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γραφω γραφω... καποια στιγμη θα σας δειξω σελιδες.. απο αγχος αστα να πανε, τουλαχιστον και εσυ δεν εχεις χασει το χιουμορ σου. Ο ανθρωπος που χαιρομαι να διαβαζω εισαι γιατι με κανεις μονιμα να γελω, και γι αυτο σε ευχαριστω .

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers