5 Days without coffee

10:00:00 π.μ.




Αρχικά να πω ότι για μερικούς από εσάς ίσως (σίγουρα!) κλέβω λιγάκι, ελάχιστα μωρέ σε αυτό το challenge δεν έχω ιδιαίτερα πολλά να πω.

Άρχισα να πίνω καφέ σε ηλικία 16 χρονών και για να πω την αλήθεια ήταν πιο πολύ γάλα με γεύση καφέ παρά καφές με γάλα.
Πάρε καφέ να στα πω
Ωπα ! Ωπα Stop! πάρε χαμομήλι, τσάι, κάτι άλλο βρε παιδί μου!
Τρεις μεγάλες αλήθειες
  1.  Πίνω πάντα τον καφέ μου σκέτο όχι λόγω της αλλεργίας αλλά γιατί πάντα μου άρεσε σκέτος γιατί προτιμούσα να τρώω τα γλυκά παρά να τα πίνω. Επίσης πλέον τον πίνω χωρίς γάλα.
  2. Ο καφές μου συνήθως είναι πάντα Νες και τον πίνω πάντα με καλαμάκι, εκτός από τις εξόδους μου που σχεδόν πάντα πίνω espresso σε όλες του τις μορφές.
  3.     Σιχαίνομαι τον ελληνικό και με ενοχλεί στο στομάχι. 


Παλιά έπινα συνήθως 2 με 3 καφέδες ημερησίως και ποτέ δεν με ενοχλούσε η ώρα που θα τον έπινα, πλέον πίνω μόνο έναν άντε δυο το πολύ και μετά αλλάζω τα ροφήματα που ίσως καταναλώσω μέσα στην μέρα ανάλογα με την διάθεση μου.

Δευτέρα
Δεν ξέρω εάν αυτό που νιώθω οφείλεται στην έλλειψη καφεΐνης ή με τριγυρίζει τίποτα έχω πιει ήδη  ένα φλιτζάνι τσάι( να το ξέρω ότι το τσάι περιέχει καφεΐνη) και είμαι ήδη στο δεύτερο αλλά η αλήθεια είναι ότι ούτε να φάω μπορώ. Happy Monday

Τρίτη
Άντε πάλι τα ιδία είμαι πεπεισμένη ότι κάτι με τριγυρίζει δεν μπορεί… Πάλι πονοκέφαλος και στομάχι, νυστάζω πολύ και δεν μπορώ να συγκεντρωθώ Σήμερα ήπια ένα Gunpowder και Λουΐζα

Τέταρτη
Η χαρά των ροφημάτων έχω γίνει , χαμομήλι , Λουΐζα , φασκόμηλο είναι οι φίλοι μου, πίνουν οι άλλοι καφέ και τους ρώταω εάν μπορώ να μυρίσω τον καφέ τους. Γιατί δεν πίνεις ένα καφεδάκι με ρωτάνε; Τα πάντα για το challenge ε;

Πέμπτη
Αυτό που έχω καταλάβει είναι το εξής , όσα ροφήματα και να πιεις σαν τον καφέ δεν είναι, αισθάνομαι λες και πίνω νερό, και πάλι νερό  και λίγο ακόμη νεράκι..
Σαν την λαχταριστή μυρωδιά του καφέ και την πρώτη γούλια που λες « είμαι στο παράδεισο» Εντάξει δεν συγκρίνεται.

Παρασκευή

Happy Friday!Φτάσαμε στην Παρασκευή woohoo
Αρνητικά : Υπνηλία, δυσκολία συγκέντρωσης. 
Θετικά : Αποτοξινώθηκα κατά κάποιο τρόπο και πέρασε ευκολότερα το αίσθημα και τα συμπτώματα κρυολογήματος που είχα, κοιμόμουν ευκολότερα από ότι συνήθως.

Θέλω να μάθω τι είναι αυτό που εσύ δεν μπορείς να εγκαταλείψεις ούτε για μια εβδομάδα

Πάω να απολαύσω τον καφέ μου..



You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Καταρχάς πες μου τι είναι το "Gunpowde"
    Εγώ αγαπώ τον καφέ και στο σπίτι όχι καθε μέρα πινω νες. Οταν μου πέτυχαινει στο σπίτι τον απολαμβάνω ειδάλλως έξω. Δεν ξέρω πίνω κάθε μέρα 2 με 3 φλιτζάνια πράσινο τσάι που αγαπω αλλά σαν τον καφε τιποτα δεν συγκρίνεται. Πολύ ωραία ανάρτηση challenge. Κάνε κι άλλα με γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Gunpowder ειναι ειδος πρασινου τσαγιου, δυστυχως προσπαθω να σε ακολουθησω σε αυτο με τα 2-3 φλυτζανια καθε μερα και προς το παρον δεν το εχω καταφερει... ελπιζω ομως.. Προετοιμαζομαι για ενα πολυ μεγαλο Challenge το οποιο θα παρει καιρο ελπιζω να τα καταφερω.

      Διαγραφή
  2. Εγω πινω καφέ μόνο εξω,στο σπιτι ποτέ, ετσι δεν καταλαβαίνω αυτους που λένε οτι χωρίς καφέ δεν μπορούν να ξυπνήσουν.Χειμωνα-καλοκαιρι πινω φραπέ γλυκό χωρίς γάλα,στο παρελθον εχω κυμανθεί σε όλα τα ειδη φραπέ,γλυκό με γάλα,γλυκό χωρίς,σκέτο.Παλιοτερα επινα και νες,γαλλικο κτλ. αλλά τα τελευταια 20 χρονια είμαι σταθερός στο φραπεδακι χωρίς γάλα.Θυμάμαι οτι μέχρι κάποια περίοδο ο φραπές με γάλα ηταν πιο ακριβός κατα 20 δραχμές απο τον φραπέ χωρίς γάλα. 😀 Όσο για το τι δεν μπορω να εγκαταλείψω για μια βδομάδα,αυτό ειναι μάλλον το ταμπλετ μου. 😯

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου ξερεις οτι εγω ειμαι αυτη που δεν ξυπναει χωρις καφε. χαχαχαχαχαχα παντα οταν επινα φραπε εξω τον επινα με γαλα.

      Διαγραφή
  3. Τι δεν μπορώ να εγκαταλείψω για μια εβδομάδα;
    Το τσιγάρο και τους καφέδες!
    Και τα γλυκά!
    Άσε, μην το ψάχνεις, καμένο χαρτί είμαι!
    Πάντως έχεις μεγάλο κουράγιο, για να μπεις σε τέτοια διαδικασία! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω μαλλον σε καταλαβαινω στον καφε, το κανω και για σας το κανω και για μενα, και που εισαι ακομα αρτιστα μου χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Πινω καθε μερα καφε στιγμιαιο με γευση φουντουκι,ζεστο ζεστο καθε πρωι.Παλιοτερα δεν μπορουσα να πιω τον καφε μου χωρις γαλα κ αν δεν ηταν φουλ γλυκος.Τωρα πλεον τον πινω χωρις γαλα αφου με ενοχλει το γαλα στο στομαχι και με 5 σταγονες στεβια για να αποφυγω τις θερμιδες της ζαχαρης.Σιγουρα θα πιω κ πρασινο τσαι μεσα στη μερα αλλα πολλες φορες το πρωι θελω να ξυπνησω μονο κ μονο για να πιω καφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικα καλως ηρθες στο Μπλογκ ! Υπαρχει στιγμαιος καφες με γευση φουντουκι; Θα τρελαθω δεν το εχω ανακαλυψει ακομα....! Σε καταλαβαινω για το ξυπνημα για τον καφε, μου συμβαινει και εμενα..

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers