Σάντουιτς με τόνο

1:11:00 μ.μ.

Όταν ήμουν 4 χρόνων και ήμουν στην Αμερική, το πιο σύνηθες σνακ που έτρωγα περιμένοντας το τεράστιο δείπνο, που ετοίμαζε η θεία μου κάθε βράδυ, ήταν τα σάντουιτς με τόνο.. εκεί αγάπησα και ξέρω ότι πολλοί τις μισείτε, τις πικλες!(άλλη συζήτηση αυτή..)
 Γυρνώντας λοιπόν στην Ελλάδα, αυτό που πάντα μου έλειπε και δεν μπορούσε να φτάσει τις προσδοκίες με βάση αυτό που είχα στο κεφάλι μου, από τότε ήταν το σάντουιτς με τονο που μου έφτιαχνε ο ξάδερφος μου.

Προσπαθώντας λοιπόν να το φτιάξω πολλές φόρες, δεν τα είχα καταφέρει, μέχρι σήμερα...






Υλικά 
1 τόνο σε νερό
καρότο
αγγούρι
ελάχιστο ξερό κρεμμύδι
2 κσ ή 3κσ ανάλογα την αρέσκεια σας μαγιονέζα
άνηθο
ελάχιστο πιπέρι
2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης 


Εκτέλεση
Κόβουμε το αγγούρι το ξεσποριαζούμε και το βάζουμε στο μπλέντερ μαζί με το καρότο
επειδή το αγγούρι συνήθως βγάζει νερά στραγγίζουμε λιγάκι με μια πετσέτα
και τα αφήνουμε και τα δυο στην άκρη.
Στραγγίζουμε τον τόνο απο το νεράκι του και το βάζουμε σε ενα μπολ , μαζί με το κρεμμυδάκι, το καρότο και τη μαγιονέζα και ανακατεύουμε , βάζουμε λίγο πιπερακι το αγγουράκι και το άνηθο και ανακατεύουμε άλλη μια φορα.

Μέτα μοιράζουμε το μείγμα στις φέτες ψωμιού και απολαμβάνουμε..
Το μείγμα τόνου σερβίρει άνετα και 2 σάντουιτς άλλα αν είστε σαν έμενα το τρώτε ολο με μιας...

Θα χαρώ να το δοκιμάσετε και να μου πείτε εντυπώσεις...


You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Λοιπόν, μέχρι σήμερα τα έφτιαχνα έτσι, αλλά χωρίς το καρότο και το αγγούρι.
    Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να τα προσθέσω.
    Όμως θα τα φτιάξω σύμφωνα με τις οδηγίες σου, διότι εμείς αγαπάμε τον τόνο και ότι μπορεί να φτιάξει κανείς με αυτόν!
    Μιλ μερσί για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκιμασε το και θα εκπλαγεις στο υποσχομαι... περιμενω να μου πεις πως σου φανηκε.

      Διαγραφή
    2. Ήρθαν τα παιδιά το Σάββατο που μας πέρασε και τα έφτιαξα.
      Με ψωμί ολικής, αυτό το πώς το λένε, το χωριανό Παπαδοπούλου.
      Τα παιδιά ξετρελάθηκαν! Κι εγώ επίσης!
      Δεν έμεινε ψίχουλο!
      Είναι εύγευστα και μου φάνηκαν πιο δροσερά και με πιο ελαφριά γεύση από αυτά που έφτιαχνα μέχρι σήμερα. Και πιο χορταστικά!
      Τέρμα, έτσι θα τα φτιάχνω από 'δω και μπρος!

      Διαγραφή
  2. Γενικά εγώ προσωπικά έχω μια μανία με τον τόνο οπότε αυτού του είδους το σάνπουιτς είναι η συχνή μου λύση στις βραδυνές λιγούρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως σε βρηκα στο μπλογκ μου, δεν ειναι φανταστικο; ε; εχει γινει ενα απο τα αγαπημενα μου τελευταια!!! χαιρομαι που βρισκω και αλλα ατομα που τους αρεσει το ιδιο με εμενα

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers