365 days

3:37:00 μ.μ.



Καλή χρόνια να έχουμε , με υγεία για όλους και ότι ποθεί ο καθένας μας ξεχωριστά να γίνει πραγματικότητα.
Το 2018 ήταν μια καλή χρόνια για έμενα, σίγουρα ήταν μια κουραστική χρόνια, αλλά ήταν μια καλή χρόνια.
Το 2018 ήθελα να αλλάξω τη ζωή μου. Σε όλους τους τομείς και εάν όχι σε όλους τουλάχιστον στους περισσότερους. Τα  κατάφερα; Μέχρι ένα σημείο νομίζω πως ναι, καθότι οι στόχοι που είχα βάλει στον εαυτό μου, πραγματοποιήθηκαν. Οι περισσότεροι τουλάχιστον..
Ξανά ήρθαν άνθρωποι στη ζωή μου, που δεν τους περίμενα, αλλά χαίρομαι γι αυτό, δέθηκα πιο πολύ με κάποιους άλλους , αγάπησα ακόμη περισσότερο κάποιες ψυχούλες  και τα έβαλα και λίγο με τον εαυτό μου.
Για όσα δεν πέτυχα φταίει το ξερό μου το κεφάλι (σίγουρα!) Θα προσπαθήσω φέτος περισσότερο, για να καταφέρω όσα δεν κατάφερα πέρσι, και να καλυτερέψω όλα όσα έχω , κοιτάζοντας τα πράγματα με αισιοδοξία και γεμίζοντας δύναμη.
Θα μοιραστώ 2-3 πραγματάκια :
1.       Άρχισα bullet Journaling γιατί συνειδητοποίησα ότι, δεν μου φτάνουν οι άπλες σελίδες του κλασσικού ημερολογίου. Προειδοποιώ δεν είμαι καλή στις ζωγραφιές, εάν θέλετε να το μοιραστώ αφήστε μου σχόλιο από κάτω και θα φροντίσω να βγει το φωτογραφικό μου ταλέντο ( Ο θεός να το κάνει!) στην επιφάνεια.

2.       Άρχισα να κρατάω ημερολόγιο, ναι το κλασσικό που κροτάγαμε μικροί..
ΕΙΜΑΙ STATIONARY JUNKIE
3.       Ετοιμάζομαι ψυχολογικά για ένα μεγάλο challenge και αλλά 2-3 πραγματάκια για το blog.

Δεν τα κατάφερα με το challenge βιβλίου , για φέτος δεν έθεσα κάποιον αριθμό ως στόχο, θα δούμε..
Εσείς τι κάνατε τις γιορτές;
Σας αφήνω με 2-3 quotes που διάβασα και μου άρεσαν

v  Μπορεί να μην έχεις πάντα μια άνετη ζωή και δεν θα είσαι πάντα ικανός να λύσεις όλα τα προβλήματα του κόσμου με τη μία, αλλά ποτέ μην υποτιμάς την αξία που έχεις, γιατί η ιστορία μας έχει δείξει ότι το θάρρος μπορεί να γίνει μεταδοτικό και η ελπίδα μπορεί να αποκτήσει ζωή μόνη της. - Michelle Obama-

v  Βρες ποιος είσαι και γίνε αυτός ο άνθρωπος. Αυτός είναι ο σκοπός για τον οποίο ήρθε η ψυχή σου σε αυτή τη γη. Βρες αυτή την αλήθεια, ζήσε αυτή την αλήθεια και όλα τα άλλα θα έρθουν.   -Ellen DeGeneres-

v  Είναι σημαντικό να διαμορφώνεις το περιβάλλον σου όπως και τον εαυτό σου με θετικό τρόπο. Αυτό σημαίνει να περιβάλλεσαι με θετικούς ανθρώπους, αντί με ανθρώπους που είναι αρνητικοί και ζηλεύουν οτιδήποτε κάνεις . - Heidi Klum-

You Might Also Like

1 σχόλια

Από το Blogger.

Followers