Μια επεισοδιακή εβδομάδα

10:00:00 π.μ.

Όταν κανονίζετε να πατέ για εξετάσεις ποτέ, μα ποτέ μην κανονίζετε όλους τους γιατρούς μαζί! Σας μιλαεί η παθούσα!
Πως ξεκίνησαν όλα: Το καλοκαίρι πήγα και έβγαλα τον φρονιμίτη μου ως εδώ καλά.
Πριν μια εβδομάδα περίπου λοιπόν πήγα και έβγαλα και το άλλο φρονιμίτη από την αριστερή πλευρά, τέτοια εμπειρία δεν έχω ξανά ζήσει! Και να μην την ζήσετε ούτε εσείς.
Ήταν παρά πολύ δύσκολο να βγει, ταλαιπωρήθηκα πολύ και ενώ με βάση την προηγούμενη εμπειρία μου ήξερα ότι η αιμορραγία σταματήσει θα μπορώ να φάω σχεδόν αμέσως κτλ .
Αυτή την φορά δεν ήταν έτσι! Δεν μπορώ ναι ακόμη να φάω , ποναω πολύ , πρήστηκα σαν να έχω φάει μπούνια, αποτέλεσμα; Παίρνω αντιβίωση αλλά δεν έχει αλλάξει κάτι με αποτέλεσμα να ξανά πάω πάλι σήμερα να με δει.
Η επεισοδιακή αυτή εβδομάδα όμως δεν τελειώνει εδώ.


Είχα ραντεβού και με τον οφθαλμίατρο  ο όποιος μου είπε ότι είμαι παρά πολύ κουρασμένη (τα μάτια μου δηλαδή) και μου απαγορεύεται να είμαι σε υπολογιστή (εκτός δουλειάς) ταμπλέτ ή κινητό για τους επόμενους 3 μήνες!  Και θα ξανά πάω να με δει.
Ευτυχώς για εδώ, έχω προνοήσει από πριν και έχω ήδη κάποιες προγραμματισμένες αναρτήσεις. Σιγά μη σας άφηνα έτσι!


Αυτό όμως που θα το αφήσω προς το παρόν είναι τα challenges γιατί λογω όλων αυτών ενώ είχα σχεδία για επόμενα δυστυχώς θα με πάνε πίσω!!
Περιμένω και από εσάς προτάσεις για τα επόμενα challenges
Πριν όμως σας αφήσω, σας έχω μια καταπληκτική συνταγή για smoothie ή smoothie bowl στην δική μου περίπτωση  όταν δεν μπορείς να φας χαχαχαχα


2 φέτες πεπόνι
1 ποτήρι γάλα
1 κγ κακάο
1 κγ μελί
1 κγ ταχίνι
Τα βάζουμε όλα μαζί στο μπλέντερ και απολαμβάνουμε
Η βρώμη που βλέπετε από πάνω είναι δική μου παραλλαγή μπορείτε να την παραλείψετε

Να έχετε ένα όμορφο σαββατοκύριακο!

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Σε διάβασα την Παρασκευή, αλλά μετά ξέχασα να ξαναέρθω για να αφήσω σχόλιο. Μεγάλη ταλαιπωρία ρε παιδί μου, ειδικά αυτό το τρίμηνο χωρίς υπολογιστή....απορώ πώς θα βγει!
    Υπομονή, πάντως...
    Ελπίζω να είσαι καλύτερα με το φρονιμίτη!
    Φιλάκιααα πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο φρονιμιτης προς το παρον περασε τουλαχιστον ετσι νομιζω , ενταξει προσπαθω να μην ειμαι παραπολυ, αλλα μπαινω για να σας διαβασω , να αφησω σχολιο και να ετοιμασω καινουργιες αναρτησεις, το καθολου δυστυχως δεν γινεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θυμάμαι πρόσφατα είχα κλείσει παθολόγο, γυναικολόγο και Ωριλά την ίδια μέρα με διαφορά ώρας 10-20 λεπτά και τελικά πήγα μόνο στον παθολόγο. Με είχε πιάσει το άγχος και το τρέξιμο να τα προλάβω όλα. Βλακείες που κάνω ώρες ώρες.
    ΦΙΛΙΆ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτε ολα μαζι !! Ποτε! δεν ξερεις που να πρωτο πονεσεις.. Χαχαχαχαχαχα
      Φιλια

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers