Beauty essential

10:00:00 π.μ.

Πάντα δυσκολευόμουν να βρω  το καλύτερο foundation για την επιδερμίδα μου,Θες λίγο οι αλλεργίες (ναι έχω πολλές από αυτές! ) θες λίγο το ότι κράταγαν μόνο 5 λεπτά ; θες ότι έβλεπα το foundation διασκορπισμένο παντού;
Μέτα από πολύ ψάξιμο, ξανά γύρισα σε ένα παλιό αγαπημένο που είχα ξεχάσει..
Το Mac studio fix fluid  (η απόχρωση μου είναι NW20) καταπληκτική για καθημερινή χρήση, ελαφριά και σε ενυδατώνει. Νιώθω το δέρμα μου λαμπερό,  άψογο και καθόλου βαρύ.
εχω ακουσει διαφορα για το συγκεκριμενο foundation στην τελικη νομιζω πως ειναι μας ταιριαζει και μας «καθεται» καλυτερα.
Η επομένη που θέλω να μιλήσω είναι , η μάσκαρα από τη mac In extreme dimention 3D black lash mascara  μια από τις πιο αγαπημένες μου μάσκαρα δεν στεγνώνει εύκολα, ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες προσφέρει άψογο αποτέλεσμα. Τι άλλο να πω; 
Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα, από foundation και μάσκαρα; 

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Νομίζω την μάσκαρα την έχω δοκιμάσει από μια Φίλη μου.
    Αγαπημένη μάσκαρα η κλασική της Max Factor 2000 calorie BLACK.
    Την αγαπώ! Για foundation θα έλεγα το Fond De Teint Diorskin Forever SPF 25 της Dior.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπον Dior δεν εχω δοκιμασει ποτε σε foundation, αυτο που εχω και το εχω λατρεψει ειναι το Dior Bronzer/Blush που ειχε βγαλει σε καποια φαση, και το λατρευω!!

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers