Όλα ή τίποτα

9:31:00 μ.μ.


Σκεφτόμουν, τα όρια της υπομονής. Κυρίως της δικής μου.

Μεγάλωσα πια για να δίνω δεύτερες ευκαιρίες, μεγάλωσα για να παίζω παιχνίδια για να μαντεύω όσα δεν μου λες. Βαρέθηκα .

Θέλω να τα βλέπω, θέλω δίπλα μου ανθρώπους αληθινούς, ανθρώπους καθαρούς. Δεν έχω χρόνο και υπομονή, είμαι καλύτερα μόνη μου, από το  να ξοδεύομαι άσκοπα, με κάτι που θα με κάνει να νιώσω άσχημα.

Έμαθα πλέον να αναγνωρίζω τα «σημάδια» πολύ πιο γρήγορα από ότι παλαιοτέρα, δεν μου παίρνει έναν ολόκληρο χρόνο για να «δω» εάν μου κάνει κάποιος ή όχι. Το σταματώ πριν προλάβει καν να με αγγίξει πόσο μάλλον να με πονέσει. Αφού συνήθως η διαίσθηση μου είναι σωστή. 

Καταλαβαίνω πολλά για τους ανθρώπους από τον τρόπο που μιλάνε για τους άλλους. Καταλαβαίνω ότι ο άνθρωπος που πρόδωσε θα  συνεχίζει να προδίδει, θα προδώσει κάποια στιγμή και εμένα.
Θέλω ανθρώπους όμορφους μέσα τους, που να μπορούμε να πούμε πολλά χωρίς πολλά λόγια, που καταλαβαινόμαστε, που να εκτιμάνε τον χρόνο που τους δίνω. Δεν έχω άλλη υπομονή για «δεν πειράζει» Πειράζει και παρά-πειράζει, άμα δεν μου αρέσει κάτι θα στο πω.  

Έπαψα να είμαι «Σιωπηλή».

Δε μου αρέσουν τα κούφια Σ αγαπώ, τα ψεύτικα χαμογελά, οι φιλίες. Άνθρωποι που το μέσα τους είναι νεκρό. Και έπαψα να πιστεύω ότι πάντα κάποιος έχει κάτι καλό κρυμμένο μέσα του, όταν μου δείχνουν το κακό τους εαυτό, ενώ εγώ  φέρομαι όμορφα και με παίρνει ο διάολος.

Δεν βλέπω ανθρώπους που δεν θέλω πια, δεν έχω υπομονή για να προσποιηθώ ότι όλα είναι καλά, ενώ δεν είναι. Δεν χρησιμοποιώ ανθρώπους για υποκατάστατα, πότε δεν το έκανα, ούτε προσπαθώ να καλύψω τους φόβους μου. Έχω συγκεκριμένα θέλω.  Έπαψα να κάνω χατίρια όταν το μόνο που παίρνω είναι αχαριστία.

Δεν λέω μπορεί μερικές φορές να με πιάνει το παράπονο. Αλλά μέσα στην ζωή είναι και αυτό.
Αγαπώ τους ανθρώπους που με αγαπούν , είμαι εκεί για τους ανθρώπους που με νοιάζονται και τους νοιάζομαι. Έθαψα τα παλιά μου όνειρα, και κάνω καινούργια.  

Όλα ή τίποτα.


You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Το μονο που μπορω να πω είναι το οτι χαίρομαι.Η ζωή είναι μικρή για να την σπαταλαμε σε μαλακες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Followers