December 2015 Favorites

12:09:00 μ.μ.

Πάει και αυτός ο μηνάς, πάει και αυτός ο χρόνος είμαστε αισίως στο 2016 πλέον. Στόχους για την νέα χρονιά δεν θα βάλω ή τουλάχιστον δεν θα τους πω «δυνατά» γιατί, κάθε φορά που τα «δηλώνω» κατά αυτόν τον τρόπο δεν τα πραγματοποιώ ποτέ.  Όποτε το μόνο που θέλω να δηλώσω απλά για να έχω μάρτυρες και για να με βάζετε στην θέση μου εάν χρειαστεί είναι ότι έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου πλέον ότι : «Όχι πια δικαιολογίες» και μάλλον αυτή η φράση περιλαμβάνει όλους μου τους στόχους για φέτος.
Σήμερα λοιπόν, ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, τα αγαπημένα μου για τον μηνά Δεκέμβριο:

 ღღღ

.Food Favorites.

Από σήμερα είπα να μην ξανά φάω.. Άλλωστε τελείωσαν οι γιορτές. Δεν έχουμε κιόλας και όχι ΟΧΙ! δεν θα φτιάξω δικά μου.. Μελομακάρονα.

(την φωτογραφία την βρήκα στο ίντερνετ δυστυχώς δεν ξέρω σε ποιον ανήκει)

Ήμουν σε τόσο μεγάλο sugar high κατά την διάρκεια των γιορτών που δεν μπορούσα να σταματήσω να τρώω, το όποιο έκανε εντύπωση και στους δικούς μου, φυσικά γιατί εγώ δεν τρώω γλυκά.Όποτε από δω και πέρα, Τέλος τα γλυκά.

.Beauty Favorites.



Φέτος η αλήθεια είναι δεν χρησιμοποίησα πάρα-πολλά καλλυντικά, η βαρεμάρα θες, το οτι δεν μπορούσα να διανοηθώ οτι θα κάτσω να βαφτώ στις 6 το πρωί θες. Δεν χρησιμοποίησα πολλά πράγματα, αυτό όμως που χρησιμοποίησα αρκετά ναι – ναι ακόμα και τώρα μέσα στο χειμώνα για να δείχνω σαν ζόμπι, είναι το Benefit Hoola Bronzer και λίγο μάσκαρα και έξω από την πόρτα.. Αφού νυστάζω τι να κάνω;



.Book Favorites.


επιλογή μου, για αυτό το μηνά ήταν το κορίτσι του τρένου από την Πολα Χοκινς , πρόκειται για ένα ψυχολογικό Θρίλερ από τις εκδόσεις ψυχογιός, μου άρεσεΕίχα καιρό να διαβάσω θρίλερ η αλήθεια είναι και είχα ακούσει   πολύ καλά λογία για το συγκεκριμένο όποτε είπα να δώσω μια ευκαιρία.

Το review μου για το βιβλίο βρίσκεται εδώ 

Πείτε μου οτι φάγατε αρκετά γλυκά για να μην νιώθω άσχημα;!
Ποιο ήταν το αγαπημένο σας προϊόν ομορφιάς για την χρονιά που πέρασε;
Πως περάσατε την πρωτοχρονιά

You Might Also Like

9 σχόλια

  1. Το τι και πόσο έφαγα, σήμερα έχει γίνει ανάρτηση! ;)
    Την πρωτοχρονιά πέρασα με πολύ φαγητό, γλυκά και χορό!
    Καλησπερούδια και καλή εβδομάδα Έλενα μου :)

    Υ.Γ Αγαπημένο καλλυντικό: μια μάσκα μαλλιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ειδα χαχαχα
      Α παρα - πολυ ωραια νομιζω οτι ολοι φαγαμε πολυ, για τα γλυκα δεν το συζητω!! Αναφερω περιφανα μεχρι την ωρα αυτου του σχολιου οτι ειμαι καθαρη απο γλυκα για πρωτη μερα σημερα χαχαχα
      Καλη εβδομαδα κι απο μενα την καλησπερα μου

      Διαγραφή
  2. Αν έφαγα πολλά γλυκά; Μα κάτι ερωτήσεις που κάνεις...
    Η λέξη "πολλά" δεν μπορεί να περιγράψει, ούτε κατά διάνοια, την ποσότητα γλυκών που έφαγα!
    Αλλά δεν φταίω εγώ. Είναι χαμηλό το ζάχαρο!
    Αγαπημένο καλλυντικό ήταν ένα σέρουμ σύσφιξης προσώπου (διότι είμαι και μεσήλιξ).
    Και τέλος, την πρωτοχρονιά την πέρασα τρώγοντας γλυκά. Πώς αλλιώς;
    Καλή εβδομάδα Έλενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερωτήσεις που κάνω! τέτοια είμαι ειδές;
      Αχ δίκια μου είσαι εσύ! αυτοσυγκράτηση δεν λέγεται όταν σταματάς στα 3 ας πούμε; (την ημερα)
      Καλε ποιος ειπε οτι φταις; καλα κανεις!
      Και μένα κάτι μου έλειπε την τελευταία 10ετια και με εκδικήθηκα φέτος
      Aσε τις χαζομάρες κάλε!?! Στην εφηβεία είσαι ακόμα
      Ε εντάξει στα ιδία είμαστε, εγώ την βασιλόπιτα που έφτιαξα μην φανταστείς απλά να δω εάν έτυχε χαχαχαχα
      Καλη εβδομαδα και σε εσενα Αρτιστα μου

      Διαγραφή
  3. Προσωπικά την πρωτοχρονιά έφαγα μόνο σαλάτα :) και τις άλλες μέρες όμως καθόλου γλυκά.
    Αγαπημένο καλλυντικό της χρονιάς, ένα κραγιόν χρώματος ροζ, το οποίο τέλειωσα σύντομα και δεν έχω καταφέρει να πάω να πάρω καινούριο.
    Φιλάκια πολλά Ελενάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μονο σαλατα εφαγες; (γουρλωσα τα ματια μου!!) γιατι καλε μονο σαλατα αχ! μη μου τα λες αυτα και εγω στεναχωριεμαι...
      Καθολου γλυκα !! να ειδες ; εισαι ανθρωπος με αυτοσυγκρατηση! Για να τα ακουω εγω τα λεω..
      Τωρα εαν εγω ρωτησω μαρκα θα ειμαι υπερβολικη ετσι;
      Φιλακια πολλα κοριτσι!

      Διαγραφή
  4. Τα μελομακάρονά μας εδώ σκέφτομαι να τα κάνω cheese cake για να ανακυκλωθούν! Συνταγές της παρέας παιδί μου! Αυτό το σάιτ με έχει σώσει! Χαχα!

    Έφαγα κι εγώ πολλά γλυκά παρότι δεν είμαι του γλυκού, είμαι του φαγητού κυρίως. Από μακιγιάζ, όταν βάφομαι γρήγορα, χρησιμοποιώ κι εγώ λίγα πράγματα! Πουδρομέικαπ, μάσκαρα, κραγιόν, ρουζ, έτοιμη. Το αγαπημένο μου προϊόν ήταν ένα λαδάκι για τα μαλλιά, που τους έδινε υπέροχο άρωμα και απαλότητα! Την Πρωτοχρονιά πήγαμε σε ένα μεγάλο πάρτι, χορέψαμε, ήπιαμε ως το πρωί... την επομένη προσπαθούσαμε να συνέλθουμε! Χαχα!

    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα εμας δεν εμειναν μελομακαρονα!! τα εφαγα! συνηθως εγω αυτα που μενουν τυπου κεικ κτλ τα κανω καριοκες χαχαχα. Δεν χρησιμοποιω σαιτ μαγειρικης(πολυ σπανια πια) οχι οτι εχω κατι εναντιον αλλα μου αρεσει να πειραματιζομαι μονη μου. (θα το καταλαβεις κ αργοτερα)
      Κι εγω του φαγητου ειμαι, καταλαβαινω!!
      Αχ πολυ ωραια! πολυ χαιρομαι!!
      Φιλακια πολλα

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Followers